promobox logo

מהפכה בעולם ה-CRM!

מוצאים את עצמכם נלחמים לפנות זמן לניהול העסק או ללקוחות? גיבשתם צוות עובדים איכותי ומסור אבל משהו בביצועים פשוט לא עובד? רוצים לקבל תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון?

נלחמים לפנות זמן לניהול העסק או הלקוחות? צוות העובדים איכותי אבל משהו בביצועים פשוט לא עובד? רוצים לקבל תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון?

100% התאמה למגוון בתי עסק קטנים ובינוניים ופרילנסרים

חסכון של אלפי שקלים בשנה הראשונה! | 100₪ ליוזר ויוצאים לדרך!

ללא דמי הקמה

ללא דמי הטמעה

ללא דמי הדרכה

ספרו לי יותר!

איך זה עובד בשבילי? הכל על גישת ה-MCS

אנחנו מייצרים את הדור החדש של תוכנות לניהול משרד ועסק והופכים את ה-CRM ל-MCS. 

מערכת פרומובוקס נותנת למנהלי חברות ובעלי עסקים כולל פרילנסרים, את הכלים האולטימטיביים להצעיד את החברה קדימה עם גישת ה-Management Control System שעוטפת את מערכת ניהול הלידים בפיצ'רים ניהוליים חשובים לא פחות.

חץ מצד ימין
חץ מצד ימין
חץ למטה

אפשרויות המערכת

Promobox מאחדת כמות גדולה של שירותים מבוזרים שהכרחיים לכל עסק בעידן הדיגיטלי תחת ממשק אחד ומוסיפה מספר כלים חדשניים שיעזרו להפוך כל עסק לעסק מנצח.

ניהול לידים

מיון וארגון הפניות לעסק דרך מערכת פשוטה לקבלת לידים אוטומטית מאתרים וערוצים שיווקיים דיגיטליים ולהזנה ידנית של לקוחות פרונטליים וטלפוניים. התממשקות API בלחיצת כפתור (וללא צורך בידע טכני!), סינון וחלוקת הלידים בין צוותי מכירה ושירות והקצאת משימות לטיפול מידי.​

ניהול מכירות

פלטפורמה אינטואיטיבית ונוחה לתעדוף עסקאות, מעקב אחר סטטוסי ביצוע עסקה, הפקת לו"ז לטיפול, תצוגת סטטיסטיקה למנהלי צוותים ומנהלים בכירים, סנכרון מלאה עם הפניות הנכנסות ממערכת ניהול הלידים וחיבור ישיר למערכות גבייה וחשבונאות.

ניהול לקוחות

קליטת פניות ומכירה זה דבר אחד, שימור הלקוח לאורך זמן זו כבר מלאכה אחרת. ניהול רשומות לקוח מתקדם עם אפשרויות לאיסוף מידע דינמי על היסטוריית הפעילות העסקית של כל לקוח ולקוחה. שליפת מידע במהירות וביעילות לביסוס קשר אישי ולמתן שירות בסטנדרט גבוה.

משימות ופרויקטים

ממשק להקמת לו"ז יומי, חודשי ושנתי עם אפשרויות מתקדמות ליצירת משימות חוזרות וניתוב והקצאת משימות בין עובדי העסק. מערכת להקמת וניהול פרויקטים עם אפשרויות שיוך יוזרים ומשימות תוך מעקב אחר בקרה תקציבית והתקדמות שלבי הפרויקט.

גבייה והנהלת חשבונות

ניהול הפניות וקליטת ושירות הלקוחות איננו שלם בלי חיבור ישיר למערכות גבייה וחשבונאות. בפרומובוקס תוכלו להפיק מסמכים חשבונאיים ישירות מן המערכת, לסנכרן מערכות חשבונאיות פופולריות ולבצע בקרה שוטפת אחר לקוחות חייבים יחד עם שליחת התראות אוטומטיות.

שעון נוכחות אינטרנטי

בפרומובוקס כל משתמש יכול להחתים כניסה ויציאה בקלות ובפשטות מהמחשב ומהנייד. המערכת משקפת לעובדים את השעות שעשו במהלך כל יום ומייתרת את הצורך לבקש מידע זה ממנהל/ת. עבור מנהלים מדובר בגיבוי מידע משפטי חשוב.

דשבורד מנהלים

כמעט שכל בעל ובעלת עסק חוששים שאינם רואים את התמונה המלאה בין שמדובר בעובדים ובין שמדובר בביצועים. בפרומובוקס דאגנו שכל המידע שנאסף ישתקלל לכדי נתונים סטטיסטיים חשובים בדשבורד מנהלים לקבלת תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון.

ובמבחן התוצאה?

לקוחותינו נהנים מצמיחה רציפה, סדר, ארגון ותפוקה ויכולים לפנות את זמנם לעיסוקים אחרים להצבת מטרות עסקיות חדשות!

רוצים להתנסות בעצמכם?

התקשרו 03-3094405 או השאירו פרטים:

משתמש יחיד

100₪ לחודש בלבד
  • איפיון מקיף בהתאם לצורכי העסק
  • הטמעת המערכת באופן מלא
  • הדרכות לשימוש מעשי במערכת
  • תמיכה טכנית לכל צורך

האם העסק שלי באמת צריך מערכת CRM?

מערכת ניהול קשרי לקוחות שמשלבת בתוכה כלים ניהוליים לעסק יכולה לסייע לכל בעל/ת עסק קטן וגדול כאחד.

פרילנסרים?

חץ שמאלה

עם מערכת הניהול של פרומובוקס תוכלו להיות עם העיניים על העסק באופן ממוקד ומרוכז יותר ולבסס פעילות עסקית שמדמה עבודה בצוותים. עובדים עם שותפים? הסנכרון ביניכם ישתפר פלאות וידמה עבודה במשרד.

בעלי עסקים?

בעזרת דשבורד המנהלים תוכלו לזהות מגמות משתנות וביצועים בהתבסס על נתונים עדכניים ולהקצות משימות לטיפול לעובדים השונים. מערכת ההרשאות של פרומובוקס מאפשרת למדר מידע בכפוף להיררכיה בארגון.

מנהלים?

חץ למעלה

מעתה תוכלו לדעת כיצד העובדים ממלאים את תחומי אחריותם בקלות רבה יותר, לנתח את הפעילות העסקית ולקבל תמונת מצב עדכנית על הכנסות והוצאות, מכירות, שירות ושיווק.

חוששים מהשינוי?

מעבר למערכת CRM איננו עניין של מה בכך והוא דורש איפיון ומחקר, התאמה לצורכי העסק, הדרכה ותקופת הסתגלות שלעתים יכולה גם לערוך מספר חודשים.

ב-Promobox אנו מתחייבים ל-100% התאמה לצורכי בית העסק ללא גביית תשלום בעבור הקמה, הטמעה והדרכה.

אנו מאמינים במערכת ובדרך שלנו ופועלים להנגיש הניהול הממוחשב לבעלי עסקים בכל הגדלים כולל פרילנסרים הפועלים לבדם או מול מספר אנשי צוות מצומצם.

צעד ראשון

פגישת היכרות

לכל עסק יש מטרות עסקיות שונות, מבנה עסקי אחר ושיטת עבודה משתנה.

לאחר שיחת היכרות ותיאום ציפיות ראשוני, נשב להיפגש ולהבין את העסק שלך כדי שהמערכת תתאים במדויק לצורכי החברה ותספק מענה מקיף.

לעתים שלב המחקר יכול להימשך זמן רב, אך הוא הכרחי לגיבוש תכנית עבודה נכונה ומסודרת.

חץ למטה

צעד שני

איפיון

עכשיו מגיע השלב המהנה והמאתגר שבו אנו מבינים כיצד ניתן "להנדס" את המערכת עבור הלקוח.

פרומובוקס נבנתה כך שתתאים למגוון רחב של בתי עסק. השילוב בין הפיצ'רים השונים והיכולת לשנות אותם בגמישות מאפשר לנו לסנכרן אותה עם יעדיכם העסקיים ונהלי העבודה הקיימים.

חץ למטה

צעד שלישי

הדרכה

זהו השלב החשוב ביותר שיאפשר לכם למצות את הפוטנציאל של העסק והמערכת.

לאחר שהבנו את האופן שבו פרומובוקס תפעל עבור בית העסק שלכם, נספק הדרכות שיסייעו לכם להסתגל בקלות רבה יותר אל המעבר החד משיטת העבודה הקיימת לשיטת העבודה החדשה.

צעד אחרי צעד, נדאג שתהיו מוכנים ומזומנים לתפעל את המערכת ולהמשיך בעבודה ללא הפרעה. אחרי הכל המטרה היא לייעל, לא להפריע : ).

חץ למטה

צעד רביעי

הטמעה ותמיכה

בשלב הזה כבר תהיו ערוכים לעבודה עם פרומובוקס ותקבלו מערכת שמוכנה לתפעול.

נציגי השירות והצוותים הטכנים זמינים עבורכם וישמחו לסייע לכם בכל שאלה שצצה ועולה.

עבורנו, הצעדים הראשונים הם רק התחלה של דרך משותפת ארוכה.

חייגו 03-3094405 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם