MCS – הדור החדש של מערכות CRM לניהול העסק

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
מערכת MCS לניהול משרד

מערכות CRM מודרניות משלבות בין הפעולות השיווקיות של העסק לבין פעילותו לצורכי שימור לקוחות כשהמטרה היא לבסס תמונת מצב עדכנית, מדויקת ורלוונטית ככל הניתן אודות לקוחות פוטנציאליים (לידים) ולקוחות קיימים. אך כדי שעסק יתנהל בצורה הרמטית ונכונה חשוב שלמנהלים ובעלי עסקים תהיה גם גישה לעדכונים שוטפים אודות כלל פעילות העסק שעשויה לכלול משימות חשבונאיות, ניהול מוצרים ומלאי, ניהול משימות ופרויקטי עובדים ואגפים, ניהול יומנים ופגישות, גביה ועוד. אז בזמן שכולם מדברים על מערכת CRM, אנחנו כאן לספר לכם על גישת ה-MCS שתזניק את העסק שלכם קדימה.

אז מה זה MCS? ולמה שמנו עליו את הדגש?

בעסק משגשג אין דרך להפריד בין ניהול הלקוחות והמכירות לבין ניהול יתר אגפי החברה והבנת תרומתם הכוללת לארגון. לאחר תהליך למידה ממושך, מחלקת הפיתוח של PROMOBOX פיתחה את שיטת ה-Management Control System שמאחדת בין ניהול הלקוח לבין כלל שירותי המידע והכלים המעשיים הנדרשים לעובדים ומנהלים בכירים וזוטרים כאחד. לצד כלי עבודה לצוותי החברה ואגפיה השונים, שילבנו כלים ניהוליים ייעודיים המאפשרים למנהלים להבין ולנהל את העסק שלהם טוב יותר.

תחת ממשק אחד, יעיל ונוח מקבלים מנהלי החברה "חדר בקרה" ממוחשב הניזון מכלל הנתונים והפעילויות במחלקות החברה אשר מאפשר התבוננות ממבט על או התמקדות וירידה לרזולוציות קטנות.

מה מערכת MCS מאפשרת לנו?

המידע הזורם אל מנהלי החברה והמנהלים הזוטרים, מתבסס על כך ש-PROMOBOX מחולקת לאגפים המדמים את מבנה החברה ובהם המחלקות יכולות לתעד ולבסס את פעילותן היומיומית. בין המחלקות ניתן למנות:

  • ניהול מכירות ולידים – מערכת נוחה ומתקדמת לניהול וחלוקת לידים על-ידי חלוקה לספקים, מוצרים ושירותים. ניהול ותיעוד סטטוס עסקאות, איסוף מידע תוך תנועה על רצונות וצורכי הלקוח הפוטנציאלי והקצאת משימות לטיפול.
  • ניהול השיווק – ניהול רשומות שיווקיות ומשימות שיווק עתידיות על-ידי גורמים ניהוליים תוך חלוקת פרויקטי השיווק לבעלי התפקידים הייעודיים.
  • ניהול לקוחות – ממשק ניהול רשומת לקוחות מפורט ומקיף לאיסוף מידע הנועד להכרת הלקוח וצרכיו, העמקת הקשרים העסקיים והפיכת צרכים חדשים להזדמנויות עסקיות.
  • ניהול ספקים – ממשק לניהול ספקי החברה המאפשר יצירת API ייחודי לכל ספק לצורך התממשקות למערכת הלידים של PROMOBOX.
  • הנהלת חשבונות – מתן פתרונות סליקה, יצירת קבלות והפקת מסמכים חשבונאיים שונים נוספים ואפשרות לסנכרון עם מערכות חשבונאיות פופולריות.
  • ניהול מלאי מוצרים – ממשק מהיר וידידותי לניהול מלאי מוצרי החברה השונים לצורך מחלקות הרכש והמכירה.
  • ניהול גבייה – מערכת מעקב וביצוע תשלומי הלקוחות באמצעות ממשק נגיש וידידותי.

נוסף על המחלקות השונות, מציעה המערכת מגוון רחב של עזרים וכלים לפעילות עסקית יומיומית הכוללת ניהול יומנים, ניהול פרויקטים ומשימות, דו"חות וסטטיסטיקה, סנכרון דואר אלקטרוני חיצוני, תזכורות ועוד.

כי עם האחריות מגיע הצורך בכלי ניהול ובקרה לשליטה מלאה

מערכת MCS מבטיחה שמנהלים בכל הדרגים יוכלו להשוות בין המטרות האסטרטגיות והעסקיות של הארגון לבין התוצאות בפועל וזאת בהתבסס על נתונים בזמן אמת המדווחים על ביצועי מחלקות, משימות העובדים והשקלול הכולל בין האגפים השונים.

ב-PROMOBOX איחדנו בממשק ידידותי ונוח לשימוש כמות גדולה וייחודית של שירותים מבוזרים שהכרחיים לכל עסק על אגפיו השונים ושניתנים לאיפיון אישי מתוך ההבנה שצרכיו של כל עסק זקוקים להתאמה אישית כדי להובילו לפסגות חדשות. החל משלב ניהול לידים אפקטיבי וקשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM מתקדמת, דרך ניהול משימות ופרויקטים ועד לשעון נוכחות פשוט וקל לתפעול, דאגנו להרכיב עבורך חבילת שירותים בממשק אחד ששמה מנהלים ומנהלות, בעלי ובעלות עסקים במרכז.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט