מערכת ניהול משימות

נהלו את העסק עם ממשק קל ונוח המספק חדר בקרה למנהלים, סביבת עבודה ממוחשבת ונוחה לכל עובד ועובדת, מערכת להקמת, בקרת והקצאת משימות ופלטפורמה פשוטה לניהול פרויקטים.

רוצים לדעת יותר?

למה חשוב להשתמש בתוכנה לניהול משימות?

מערכת ניהול משימות נותנת לנו שליטה מלאה על מה שקורה בעסק מרמת משימה יומיומית ועד פרויקט, ובד בבד גם מספקת לצוות העובדים סביבת עבודה נוחה ופשוטה לשיתוף מידע, יצירת תזכורות ואירועים והקמת לו"ז יומי, שבועי וחודשי.

3 היתרונות של ניהול משימות במערכת ממוחשבת

שיתוף

ריכוז משימות וצוותים תחת ממשק אחד שמאפשר שיתוף מהיר של קבצים, אנשי קשר, יומנים, אירועים ונתונים נוספים בין צוותים, עובדים ומנהלים. בנוסף ניתן להגדיר הרשאות משתמש אישיות לצפייה בנתונים ולביצוע פעולות ולשקף תמונת מצב עדכנית למנהלים בכירים.

ניהול

ניהול משימות ופרויקטים פשוטים באמצעות תוכנה ייעודית מספק לבעלי התפקידים ארגז כלים מקצועי ומקיף שנבנה במטרה להקל על תהליכי תכנון וניהול ההיקף, התקציב והזמן. ארבעת עקרונות אלו מבטיחים שיטת ומהלך עבודה חלקים, יעילים ומפוקחים.

תיעוד

במקום שהמידע יאוחסן בגליונות אלקטרוניים דוגמת תוכנות אופיס פופולריות או דואר אלקטרוני, תוכנה ייעודית תאפשר לרכז הכל תחת ממשק אחד ולכלול מידע על הוצאות, הכנסות, אירועים, משימות ויעדים וכך גם לזהות בעיות ואתגרים הדורשים מציאת פתרונות.

ומה PROMOBOX מציעה?

המערכת מבוססת על גישת ה-Management Control System ששמה את המנהלים ובעלי העסקים במרכז ודואגת לשקלל את המידע לדשבורד ייחודי. בזכות גישת ה-MCS, הממשק כולל מגוון עשיר של כלים ניהוליים שיחד מספקים תמונת מצב עדכנית על העסק בכל רגע נתון.

ניהול פרויקטים פשוטים

ממשק ייעודי לתכנון והקמת פרויקטים לעסקים קטנים ובינוניים עם תצוגת גאנט למעקב ובקרה על זמנים, תקציבים, ניתוב צוותים והקצאת משימות. פרומובוקס מספקת מענה מקיף המאפשר סקירה מלאה על שלבי הפרויקט, תוצאותיו, עלויות שונות וקישור בין משימות וצוותים בבית העסק. 

ניהול משימות ויומני עובדים

מערכת ניהול משימות חכמה ששומרת על ממשק פשוט ונוח. ניתן לא רק לעקוב אחר קצב העשייה אלא גם להקים יוזרים עם הרשאות ייחודיות לקבלת מידע וביצוע פעולות, להפריד בין דרגי הניהול, להקצות משימות, לבצע שיוכים לפרויקטים, לשתף יומני עובדים, להקים תזכורות ולמעשה לאחד את פעילות העסק תחת ממשק אחד.

ניהול משימות ופרויקטים הולך יד ביד עם הצורך בהפקת מסמכים חשבונאיים שונים וביצוע פעולות סליקה. המערכת כוללת ממשק חשבונאי עצמאי, אפשרות סנכרון למערכות חשבונאיות פופולרית ומערכת גבייה מתקדמת לביצוע מעקב תשלומים מלקוחות, שליחת התראות כוללות וממוקדות ועוד.

ניהול פרויקטים פשוטים

ממשק ייעודי לתכנון והקמת פרויקטים לעסקים קטנים ובינוניים עם תצוגת גאנט למעקב ובקרה על זמנים, תקציבים, ניתוב צוותים והקצאת משימות. פרומובוקס מספקת מענה מקיף המאפשר סקירה מלאה על שלבי הפרויקט, תוצאותיו, עלויות שונות וקישור בין משימות וצוותים בבית העסק. 

ניהול משימות ויומני עובדים

מערכת ניהול משימות חכמה ששומרת על ממשק פשוט ונוח. ניתן לא רק לעקוב אחר קצב העשייה אלא גם להקים יוזרים עם הרשאות ייחודיות לקבלת מידע וביצוע פעולות, להפריד בין דרגי הניהול, להקצות משימות, לבצע שיוכים לפרויקטים, לשתף יומני עובדים, להקים תזכורות ולמעשה לאחד את פעילות העסק תחת ממשק אחד.

ניהול משימות ופרויקטים הולך יד ביד עם הצורך בהפקת מסמכים חשבונאיים שונים וביצוע פעולות סליקה. המערכת כוללת ממשק חשבונאי עצמאית, אפשרות סנכרון למערכות חשבונאיות פופולרית ומערכת גבייה מתקדמת לביצוע מעקב תשלומים מלקוחות, שליחת התראות כוללות וממוקדות ועוד.

פלטפורמה לייעול פעולות שיווקיות ומכירתיות של עסקים הכוללת מערכת CRM מתקדמת לניהול וקליטת לידים מספקים וערוצי שיווק, מערכת רשומות לניהול ושימור לקוחות, ניהול אנשי קשר ושיתוף המידע בין צוותים, מערכת לניהול מלאי מוצרים ושירותי העסק ועוד.

אם כבר הוחלט לנהל את העסק דרך ממשק אחד, מוטב להכניס גם את כל דיווחי השעות למערכת. אז במקום לנהל שעון נוכחות חיצוני לעסק, עתה ניתן לקבל נתונים על שעות הכניסה והיציאה מתוך המחשב באופן יעיל וקל. שעון נוכחות פנימי הוא הכרח במערכת פרומובוקס התומכת בפעולות ניהול משימות ופרויקטים.

 

דו"חות וסטטיסטיקה

חדר בקרה ממוחשב למנהלים בכירים וזוטרים דוגמת ראשי פרויקטים ומנהלי מוקדי מכירות. מתוך גישת ה-MCS הושם דגש ניכר על מתן אפשרויות מתקדמות לקבלת מידע על התנהלות בית העסק בראיה כוללת ולחילופין עם אפשרות לירידה לרזולוציות.

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

המערכת יכולה להתאים לעסק שלי?

ב-PROMOBOX דאגנו לשמור על פשטות מבלי להתפשר על קיום רובדים משמעותיים להבטחת מהלך עבודה פרודקטיבי, חסכוני ושוטף. 

בעלי עסקים, מנהלים ופרילנסרים יכולים לאחד מגוון פעולות ומערכות שונות תחת קורת גג אחת ולהבטיח את הצלחת החברה עם ממשק אינטואיטיבי שמאפשר ניהול יעיל לעסק תוך שימת דגש על ניהול הרמטי של עובדים, צוותים ופרויקטים פשוטים ומורכבים.

בין שמדובר בהיקף מצומצם או נרחב של פרויקטים ומשימות, מומלץ בחום לרכז ולנהל את הכל תחת קורת גג אחת שתבטיח סדר, ארגון ופרודקטיביות.

עם פרומובוקס תוכלו לפקח ולנהל מספר בלתי מוגבל של פרויקטים, לנהל יומני משימות חכמים, לערוך תזכורות, לבצע בקרת תקציבים, לערוך גביית תשלומים, להפיק מסמכים חשבונאיים, לנהל רשומות לקוח ולקבל מידע שוטף לדשבורד מנהלים. 

שמים את המנהלים במרכז

Promobox פותחה על בסיס גישת ה-Management Control System או בקיצור MCS ששמה את בעלי העסקים והמנהלים במרכז. המערכת מותאמת למגוון עשיר של עסקים וכוללת פיצ'רים מתקדמים לניהול ועשייה יומיומית.

בין יכולות המערכת:

ניהול עובדים ומשימות

תכנון והגדרת משימות עובדים יומיות, חוזרות ותקופתיות על-ידי עובדים ומנהלים, שיקוף יומני עובדים ושיתופם, ניתוב לפרויקטים ושעון נוכחות

סנכרון דוא"ל

סנכרון הדואר האלקטרוני תחת ממשק חכם לניהול, מיון וסינון מיילים והפיכתם למשימות

ניהול מידע

שיתוף מידע בין עובדים וצוותים, הקמת הרשאות ייחודיות בהתאם להיררכיה בארגון ויצירת דשבורד למנהלים בכירים וזוטרים

ניהול לקוחות

ממשק קל ופשוט לניהול רשומות לקוח, אנשי קשר, איסוף מידע בארכיון לשימור והכרת הלקוח וניהול קשר מהממשק באמצעות הודעות SMS ודוא"ל

ניהול הנה"ח וגבייה

מערכת הנהלת חשבונות פנימית להפקת מסמכים חשבונאיים ומערכת גביה עם פתרונות סליקה לביצוע ופיקוח על תשלומים.

ניהול מכירות

ממשק נוח ומאורגן להקצאת משימות מכירה ושירות לטיפול, מערכת CRM לקליטת, מיון וטיפול בלידים וממשק להקמת קוד API אישי לספקים.

הגדרת משימות

תכנון והגדרת משימות עובדים יומיות, חוזרות ותקופתיות על-ידי עובדים ומנהלים, שיקוף יומני עובדים ושיתופם, ניתוב לפרויקטים ושעון נוכחות​

סנכרון דוא"ל​

סנכרון הדואר האלקטרוני תחת ממשק חכם לניהול, מיון וסינון מיילים והפיכתם למשימות​

ניהול מידע​

שיתוף מידע בין עובדים וצוותים, הקמת הרשאות ייחודיות בהתאם להיררכיה בארגון ויצירת דשבורד למנהלים בכירים וזוטרים​

ניהול לקוחות​

ממשק קל ופשוט לניהול רשומות לקוח, אנשי קשר, איסוף מידע בארכיון לשימור והכרת הלקוח וניהול קשר מהממשק באמצעות הודעות SMS ודוא"ל​

ניהול הנה"ח וגבייה

מערכת הנהלת חשבונות פנימית להפקת מסמכים חשבונאיים ומערכת גביה עם פתרונות סליקה לביצוע ופיקוח על תשלומים.​

ניהול מכירות​

ממשק נוח ומאורגן להקצאת משימות מכירה ושירות לטיפול, מערכת CRM לקליטת, מיון וטיפול בלידים וממשק להקמת קוד API אישי לספקים.​

מחפשים תוכנה לניהול פרויקטים? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

עוד בנושא משימות ופרויקטים

ניהול משימות באקסל

ניהול משימות באקסל – האם זה מומלץ?

האם אנחנו באמת צריכים מערכת לניהול משימות כדי שהפעילות העסקית השוטפת תתנהל כמו שצריך? או שאולי אפשר לנהל הכל באקסל? לא פעם פגשנו בבעלי עסקים

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם