ניהול לקוחות

מערכת ניהול לקוחות שמגבירה מכירות, מסייעת בזיהוי הזדמנויות עסקיות עתידיות ותורמת לשימור קהל לקוחות נאמן. קבלו את הכלים שיבטיחו את הצלחת העסק עם מערכת Promobox בממשק קל ופשוט.

רוצים לקחת את העסק לשלב הבא?

איך מערכת ניהול לקוחות עוזרת לעסקים?

מערכת ניהול לקוחות מכירה בכך שלא ניתן להפריד בין מכירה לשירותיות. שירות ראשוני טוב הופך לקוחות פוטנציאליים ללקוחות קונים ואקט מכירתי מוצלח מצריך שירות מתמשך בסטנדרט גבוה כדי לשמר לקוחות, לזהות ולמצות הזדמנויות עסקיות עתידיות וליצור קהל לקוחות נאמן רחב שילך ויגדל.

שלושת היתרונות של תוכנה לניהול לקוחות

סדר

קליטת לידים (לקוחות פוטנציאליים) עם מערכת CRM פנימית מאפשרת מיון אוטומטי בין ערוצי שיווק, מחלקות שירות ומכירה ותתי-מחלקות, הקצאת משימות לטיפול בין עובדים ומתן מענה מכירתי מהיר ששומר על רלוונטיות הליד ומגביר סגירת עסקאות.

שיתוף

לעתים קרובות הטיפול בלידים או לקוחות קיימים מתקיים עם מספר נותני שירות שונים. מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת שיתוף מידע להמשך טיפול בין עובדי החברה, הקצאת משימות לטיפול בין עובדים ובקרה על ביצועי המחלקות, הצוותים והעובדים על-ידי מנהלים בכירים וזוטרים/בעלי העסק.

מידע

מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת תיעוד וגיבוש היסטוריית פעילות על כל לקוח ולקוחה לאורך זמן ומסייעת לזיהוי צרכים חדשים, הכרת הלקוחות והעמקת הקשר העסקי הקיים, שיפור השירות והבטחת יחס אישי שמשמר לקוחות ומונע נטישות.

מה מערכת PROOMBOX כוללת?

בפרומובוקס פיתחנו מערכת CRM שמבוססת על גישת ה-Management Control System או בקיצור MCS. בהתבסס על גישה ששמה את המנהלים במרכז גיבשנו ממשק לניהול העסק שעשיר בכלים חיוניים לעסקים וכוללים מכירות, שיווק וניהול קשרי לקוחות כמו גם כלי ניהול מעשיים נוספים דוגמת הנהלת חשבונות, גבייה, ניהול משימות ופרויקטים, דשבורד מנהלים ועוד.

מערכת אינטואיטיבית ונוחה לשימוש שמאפשרת קליטת ומיון לידים בקלות ובפשטות. הקמת קוד API ייחודי להתממשקות מול ספקי לידים וערוצי שיווק שונים, אפשרויות סינון ומיון על-פי ערוצי שיווק ואפיקי מכירה, שיתוף מידע בין יוזרים והקצאת משימות לטיפול.

ניהול קשרי לקוחות

ממשק לתיעוד מידע חיוני להכרת הלקוח/ה החל משלב קליטת הליד, גיבוש היסטוריית פעילות מפורטת לייעול ושיפור השירות והכרת הלקוחות, העלאת קבצים מהירה בשיטת דראג אנד דרופ, שליחת SMS ודוא"ל ישירות מהממשק ואפשרות חיבור טלפון חכם לחיוג בהקלקה מהמערכת.

מערכת ניהול עם הרשאות עובדים מתקדמות להאחדת פעילות העסק תחת ממשק אחד. הקצאת משימות לעובדים, אפיון משימות חוזרות, יומיות, חודשיות ושנתיות, שיתוף משימות ויומנים, מעקב ובקרה שוטפת אחר ביצועים, הקמת פרויקטים, שיוכם לצוותים וביצוע בקרה אחר שלבי הפרויקט, תקציבים ועוד.

מערכת אינטואיטיבית ונוחה לשימוש שמאפשרת קליטת ומיון לידים בקלות ובפשטות. הקמת קוד API ייחודי להתממשקות מול ספקי לידים וערוצי שיווק שונים, אפשרויות סינון ומיון על-פי ערוצי שיווק ואפיקי מכירה, שיתוף מידע בין יוזרים והקצאת משימות לטיפול.

ניהול קשרי לקוחות

ממשק לתיעוד מידע חיוני להכרת הלקוח/ה החל משלב קליטת הליד, גיבוש היסטוריית פעילות מפורטת לייעול ושיפור השירות והכרת הלקוחות, העלאת קבצים מהירה בשיטת דראג אנד דרופ, שליחת SMS ודוא"ל ישירות מהממשק ואפשרות חיבור טלפון חכם לחיוג בהקלקה מהמערכת.

מערכת ניהול עם הרשאות עובדים מתקדמות להאחדת פעילות העסק תחת ממשק אחד. הקצאת משימות לעובדים, אפיון משימות חוזרות, יומיות, חודשיות ושנתיות, שיתוף משימות ויומנים, מעקב ובקרה שוטפת אחר ביצועים, הקמת פרויקטים, שיוכם לצוותים וביצוע בקרה אחר שלבי הפרויקט, תקציבים ועוד.

מערכת חשבונאית שמשלימה את התמונה המלאה בכל הנוגע לטיפול בלידים ולקוחות משלמים. הנפקת קבלות, כרטסות ומסמכים חשבונאיים שונים, מערכת גבייה הכוללת פתרונות סליקה ומעקב אחר לקוחות חייבים ואפשרויות סנכרון עם מערכות חשבונאיות פופולריות.

פתרון מקיף לניהול לקוחות!

ניהול לקוחות

דו"חות וסטטיסטיקה

חדר בקרה לקבלת תמונת מצב עדכנית על העסק מכלל מחלקות החברה הכולל זרימת נתונים עדכניים על ביצועי המכירה והשירות. לדשבורד המנהלים של פרומובוקס ניתן דגש גבוהה בהתבסס על גישת ה-MCS ששמה מנהלים ובעלי עסקים במרכז.

מערכת חשבונאית שמשלימה את התמונה המלאה בכל הנוגע לטיפול בלידים ולקוחות משלמים. הנפקת קבלות, כרטסות ומסמכים חשבונאיים שונים, מערכת גבייה הכוללת פתרונות סליקה ומעקב אחר לקוחות חייבים ואפשרויות סנכרון עם מערכות חשבונאיות פופולריות.

דו"חות וסטטיסטיקה

חדר בקרה לקבלת תמונת מצב עדכנית על העסק מכלל מחלקות החברה הכולל זרימת נתונים עדכניים על ביצועי המכירה והשירות. לדשבורד המנהלים של פרומובוקס ניתן דגש גבוהה בהתבסס על גישת ה-MCS ששמה מנהלים ובעלי עסקים במרכז.

פתרון מקיף לניהול לקוחות!

ניהול לקוחות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

חסכון בזמן ומשאבים מבלי לוותר על ההצלחה

ככל שהתחרות על לבם של לקוחות הולכת וגוברת, כך גובר הצורך של עסקים וחברות גדולים וקטנים כאחד לספק את השירות הגבוה ביותר. בפרומובוקס דאגנו לבנות ממשק שמתאים לצורכיהם העסקיים של מגוון בתי עסק שונים.

באמצעות השימוש בפרומובוקס והאחדת פעילות העסק תחת ממשק אחד תוכלו לקצר זמני תגובה ללידים ולקוחות קיימים, לייעל תהליכים אדמיניסטרטיביים פנימיים בעזרת סידור ושליפת נתונים, להציב סטנדרט חדש של שירות לקוחות וכל זאת מבלי לשנות את סדר כוח האדם של החברה ואת המבנה הארגוני הפנימי.

למי המערכת מתאימה?

בעלי עסקים?

שליטה מלאה על העסק עם היררכיה ארגונית של האגפים השונים וחדר בקרה שמספק נתונים בזמן אמת וסטטיסטיקות לגיבוש תובנות עסקיות לטווח הרחוק, שעון נוכחות אינטרנטי וסנכרון הדוא"ל להקצאת משימות ישירות מהמערכת.

מנהלים?

ממשק מקיף שמותאם למנהלים בכירים וזוטרים ומאפשר הרשאות למידור והצגת מידע בין עובדים, אפשרות הקצאת ומעקב אחר ביצוע משימות וקבלת תמונת מצב עדכנית אודות ביצועים ויעדי החברה.

פרילנסרים?

ניהול לקוחות על-ידי אדם אחד או צוות עובדים מצומצם בקלות וביעילות עם ממשק להקמת וניהול פרויקטים, מיון לידים, רשומת לקוחות, פתרונות הנה"ח וגבייה, דשבורדים מתקדמים ואפשרויות לשיתוף מידע בין עובדים.

רוצים לדעת יותר על תוכנה לניהול לקוחות? השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

סגירת תפריט