מערכת ניהול לידים שמבינה עסקים

כשזה מגיע למכירות ושירות לקוחות הכל מתחיל ונגמר במערכת שמאפשרת לנו להתנהל בצורה נוחה ומאורגנת. 

ב-Promobox פיתחנו ממשק קל ויעיל לקבלת וארגון לידים כדי שגם אתם תוכלו למצות את הפוטנציאל עם הלקוחות שלכם ולזהות הזדמנויות עסקיות חדשות והכל בעסקת חבילה אחת של מערכת לניהול העסק!

מוכנים להזניק את העסק קדימה?

מה זה ניהול לידים ולמה זה חשוב כל כך?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי, אדם שעשוי לקנות את המוצרים/להשתמש בשירותים שאנו מציעים כבית עסק. ליד יכול להגיע לבית העסק או טלפונית או דרך השארת פרטי התקשרות באתר או פרונטלית כשהדבר תלוי בערוצי השיווק השונים: שלטים מקומיים ושלטי חוצות, טלוויזיה ורדיו ומדיה דיגיטלית הכוללת שיווק דרך מפרסמים, ספקי לידים, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש וקידום אתר העסק.

זכרו את שלושת הכללים הבאים לקבלת וטיפול לידים נכונה:

זמן

ככל שנקצר את הזמן שבין קבלת הליד לבין הטיפול בו כך נגביר את הסיכויים שיהיה רלוונטי ויהפוך ללקוח משלם.​

ארגון

ככל שנבין טוב יותר את מקור ההגעה של הליד (פייסבוק, גוגל, ספקי לידים וכן הלאה...) כך נדע לזהות מהיכן מגיעים יותר לידים שסוגרים עסקאות ולהשקיע בערוץ שעובד הכי טוב עבורנו!

שירות

ככל שנבין את צורכי הליד ונדע לאגור את המידע המצטבר לאורך זמן, כך נוכל לשמר אותו כלקוח חוזר בעתיד.

באיזה ערוץ כדאי לבחור?

עסקים רבים נוהגים לפעול במספר ערוצים במקביל כדי להגביר את כמות הפניות ובד בבד את כמות המכירות ועושים זאת דרך עבודה עם מספר ספקי לידים, פעילות אינטרנטית ענפה הכוללת שימוש בפייסבוק, גוגל וקידום אתר העסק וכיוצא בזה.

הפניות מתחילות להגיע? עתה מגיע האתגר והוא הדרך שבה נתנהל עם הליד ויש לומר לידים שהרי אנחנו פועלים כל עת להגביר את זרם הפניות. 

איך תוכנה לניהול לידים יכולה לעזור לנו?

ב-Promobox פיתחנו מערכת ניהול לידים קלה ופשוטה שמאפשרת לעסקים להתנהל עם מספר רב של ערוצי שיווק בו-זמנית, מייעלת את שיטת העבודה, חוסכת בזמן ומשפרת את אחוז סגירת העסקאות.

התממשקות ל-CRM

דרך מערכת פרומובוקס, בלי שום צורך בידע טכני, תוכלו להקים בלחיצת כפתור קוד התממשקות אותו תעבירו לספקי הלידים כדי שאלו יוכלו להכניס את הלידים ישירות אליכם במערכת.

סינון וחלוקה

את הלידים תוכלו לקבל דרך ערוצי שיווק, מכירה ושירות שונים כך שכל בעל תפקיד אצלכם בבית העסק יקבל בדיוק את בנק הפניות בהן הוא צריך לטפל.

איסוף מידע על ליד/לקוח

בניגוד לקבלת פניות במייל ורישומן באקסל, עם מערכת ניהול לידים תוכלו לאסוף מידע על הליד כך שגם אם הוא לא יהיה רלוונטי באותה העת, הוא עשוי בהחלט להיות רלוונטי בהמשך ולקבל מכם שיחה חוזרת בעתיד. בנוסף, מהיכרותכם עם הלקוח תוכלו לאסוף עליו מידע וכך לדעת להעניק לו את השירות/המוצר הטוב ביותר לצורך שימורו והעמקת היחסים העסקיים.

תמונת מצב עדכנית על בית העסק

כבעלי עסקים כולנו רוצים לדעת מה קורה בשורה התחתונה – האם העסק הרוויח? איך המכירות מתנהלות? ומה המגמה? את המידע הזה תוכלו לקבל עם תוכנה לניהול לידים שמשקללת את הנתונים ומציפה את המידע הלאה למנהלים בכירים, מנהלי שיווק ומכירות ועוד עם דשבורד איכותי, ידידותי ונוח להבנה.

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

אני מקבל/ת מעט פניות – האם כדאי שגם לי יהיה CRM?

אם מדובר בלקוחות שעשויים לחזור ולעבוד אתכם על פרויקטים נוספים, אז הרי שכדאי לשמר אותם במערכת שתאפשר לכם לשלוף מידע בכל רגע נתון.

בנוסף, גם אם מדובר בכמות פניות נמוכה יחסית, הרי שעדיין מומלץ להפריד בין ערוצי השיווק השונים ממגוון סיבות כגון: זיהוי הערוצים האפקטיביים ביותר, ביקורת על כמות הפניות המתקבלת מכל ערוץ לצורך תשלום עבור שירות הלידים וכן הלאה.

גם לי מתאים לעבוד עם מערכת לניהול לידים?

מערכת Promobox פותחה על גישת ה-Management Control System או בקיצור MCS ששמה את המנהל/ת במרכז. המערכת כוללת מגוון עשיר של פיצ'רים לניהול ולכן מותאמת למגוון רחב של עסקים.

במערכת תהנו מ:

קליטה ומיון לידים ולקוחות

פלטפורמה פשוטה לקליטת לידים, סינון ומיון מתקדם, ניהול רשומות לקוח

ניהול מכירות

ממשק אינטואיטיבי למכירות מעודד סגירת עסקאות

איסוף מידע עסקי

ארכיון מידע דינמי שמסייע בהכרת הלקוחות והעמקת הקשר העסקי

SMS ודוא"ל מתוך הממשק

יצירת קשר עם לקוחות וספקים ישירות מהמערכת באמצעות מסרונים ודוא"ל

דו"חות וסטטיסטיקה למנהלים

דשבורד למנהלים ובלי עסקים שנותן תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון

ניהול מספר קמפיינים במקביל

ניהול, יישום ופיקוח על מגוון קמפיינים שונים בעת ובעונה אחת

קליטה ומיון לידים ולקוחות​

פלטפורמה פשוטה לקליטת לידים, סינון ומיון מתקדם, ניהול רשומות לקוח​

ניהול מכירות​

ממשק אינטואיטיבי למכירות מעודד סגירת עסקאות​

איסוף מידע עסקי​

ארכיון מידע דינמי שמסייע בהכרת הלקוחות והעמקת הקשר העסקי​

SMS ודוא"ל מתוך הממשק​

יצירת קשר עם לקוחות וספקים ישירות מהמערכת באמצעות מסרונים ודוא"ל​

דו"חות וסטטיסטיקה למנהלים​

דשבורד למנהלים ובלי עסקים שנותן תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון​

ניהול מספר קמפיינים במקביל​

ניהול, יישום ופיקוח על מגוון קמפיינים שונים בעת ובעונה אחת​

בעלי עסקים קטנים ובינוניים?

נוסף לניהול הטיפול בלידים, מציעה המערכת ניהול מלאי מוצרים, סנכרון עם דוא"ל ותוכנות הנה"ח פופולריות, ניהול גביה, ניהול יומנים, משימות ופרויקטים ומערכת שעון נוכחות

פרילנסרים?

ניהול עסק על-ידי אדם אחד יכול להיות אתגר לא קטן ועם פרומובוקס תוכלו לרכז את המידע בצורה נגישה שתאפשר ניהול עסק קל ופשוט.

אנחנו כבר נדאג להתאים לכם את המערכת עם הטמעה נכונה, ליווי אישי ותמיכה טכנית מקיפה!

מידע שעשוי לעניין אותך:

איך לבחור תוכנת CRM

איך לבחור תוכנת CRM טובה?

מטרתן של תוכנות CRM היא לסייע לבתי עסק לייעל, לתחזק ולהעמיק את הקשר עם לקוחות פוטנציאליים חדשים ולקוחות קיימים. כמעט שאין עסק שצמיחתו איננה מבוססת

תוכנת ניהול משרד

מה תוכנה לניהול משרד צריכה לכלול?

ניהול העסק והמשרד יכול להיות מלאכה די מאתגרת ומתישה. הצורך לדעת היכן משימות ומטלות עומדות בקרב צוות העובדים, היכולת לשלוף נתונים אודות לקוחות או ספקים

מערכת CRM מומלצת

מחפשים מערכת CRM מומלצת?

אין דרך טובה יותר לחפש אחר מערכת CRM מומלצת לעסק מאשר באינטרנט. אך הנה התחלנו בחיפוש וכבר מתגלות לעינינו מגוון רחב של תוצאות וכולן מבטיחות

מערכת CRM לעסקים קטנים ובינוניים

מערכת CRM לעסקים קטנים ובינוניים

עובדים כפרילנסרים? יש בבעלותכם עסק קטן או בינוני? בין שאתם עובדים לבדכם כעצמאיים ובין שאתם בעלי עסק קטן או בינוני, אל תמהרו להסיק שאינכם יכולים

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם