מחפשים מערכת CRM מומלצת?

מערכת CRM מומלצת

אין דרך טובה יותר לחפש אחר מערכת CRM מומלצת לעסק מאשר באינטרנט. אך הנה התחלנו בחיפוש וכבר מתגלות לעינינו מגוון רחב של תוצאות וכולן מבטיחות מקסימום ייעול ומקסימום תוצאות. אם הגעתם למאמר הזה אז כנראה שהשירות שלנו יכול להיות רלוונטי גם עבורכם. אז למה שתבחרו בנו?

איך בוחרים מערכת CRM?

קודם כל חשוב שנבין מה הצורך האמיתי של העסק שלנו והיכן חשוב שנתייעל ונשלב שיפורים.

מחקר מקדים יכול לכוון אותנו באופן נקודתי יותר אל המטרה, ולאחריו נגיע עם בנק של שאלות ממוקדות אל מול ספק ה-CRM. בעבודתנו עם לקוחות מתחומים עסקיים שונים ובהיקפים משתנים, למדנו שלכל עסק יש דרישות משלו, דבר שהוביל אותנו לשקוד על פיתוחים חדשים והתאמות שיאפשרו את המענה המקסימלי למגוון בתי עסק וחברות.

הנה כמה מן השאלות החשובות ביותר שיעזרו לכם להחליט אם Promobox היא מערכת ה-CRM המומלצת עבורכם.

מה היקף הפעילות העסקית שלי?

פרומובוקס נבנתה בהתאמה מלאה לעסקים קטנים עד בינוניים (מפרילנסרים שעובדים לבד ועד לחברות עם סד"כ של כ-200 איש פלוס). המשמעות היא שהמערכת שומרת על פשטות ובו בזמן מאפשרת לאגד מגוון מחלקות ופעולות מורכבות תחת ממשק אחד.

במערכת דאגנו להקים דשבורד מנהלים שמשקלל את כלל נתוני העסק לתמונת מצב עדכנית, פיצ'ר שעונה על דרישה של לא מעט בעלי עסקים עצמאיים ומנהלים. הדשבורד נשען על הפעילויות שמתרחשות בפיצ'רים הנוספים הבאים שכלולים בה:

  • מערכת לידים – מערכת CRM שמאפשרת קליטה ומיון של לידים ממקורות שונים דוגמת אתר העסק, קמפיינים ממומנים, ספקי לידים בתוכניות שותפים ועוד.
  • ניהול מכירות – רוצים לדעת מה הביצועים של אנשי המכירות? המערכת מאפשרת לבצע מעקב אחר סטטוסי עסקאות, לערוך בקרה על סטטיסטיקות מתקדמות ולהקצות משימות מכירה בין עובדי החברה.
  • ניהול משימות – יומן משימות ליצירת לו"ז יומי, אפשרות ליצירת משימות חד-פעמיות ולחילופין משימות חוזרות ברמה יומית, שבועית, חודשית ושנתית, הקצאת משימות בין עובדים, אפשרויות הרשאה לצפייה בלו"ז של עמית/ה לעבודה, מעקב אחר סגירת וביצוע משימות ומגוון דברים נוספים שעושים סדר בבלגן.
  • ניהול פרויקטים –מערכת אינטואיטיבית להקמת ומעקב פרויקטים לביצוע בקרה מתקדמת, מעקב תקציבים, תצוגת גאנט, ניתוב משימות וצוותים תחת פרויקט אחד, בקרה אחר שלבי הפרויקט ובקרת עלויות.
  • שעון נוכחות אינטרנטי – במקום להוציא כסף נוסף על שעון נוכחות, דאגנו שכל משתמש הרשום במערכת יוכל להחתים כניסה ויציאה. טוב גם לעובדים שרוצים תיעוד וטוב גם למנהלים ובעלי עסקים שרוצים לקבל תיעוד מדויק.
  • הנה"ח וגבייה – קלטתם לקוח חדש אחרי תהליך מכירה מוצלח? עתה הגיע השלב לקחת פרטי תשלום, להכניס למעקב גבייה (במקרה של שירות חודשי) ולהנפיק חשבוניות ומסמכים חשבונאיים נוספים. לשם כך, ניתן לסנכרן תוכנות הנה"ח עם פרומובוקס, להפיק מסמכים ישירות מהמערכת ולבצע מעקב גבייה אחר לקוחות חייבים עם תזכורות לתשלום.

בשורה התחתונה: פרילנסרים ורוצים להשתלט על העסק טוב יותר? מנהלים ורוצים לדעת מה הביצועים של הצוות? בעלי עסק ורוצים לקבל תמונת מצב עדכנית בכל רגע נתון? פרומובוקס יכולה להתאים להיקף פעילותכם עם מגוון יכולות בסיס שכל עסק צריך.

איך בוחרים מערכת CRM

האם אני מרגיש/ה שהזמן חומק לי מבין האצבעות?

לא מעט לקוחות פנו אלינו כשהם מרגישים שמשהו פשוט לא עבד נכון בעסק שלהם. בחלק מן הפעמים הדבר נובע מהיעדר הפרטים שמשלימים עבורנו את התמונה המלאה ובדיוק לשם כך יצרנו את דשבורד המנהלים, אך ישנם גם מקרים בהם ריבוי המשימות והצורך להתמודד עם מגוון לקוחות פשוט גובים את מחירם.

הנה כמה דברים שיצרנו כדי שבעלי עסקים יוכלו לחסוך בזמן ולהתפנות לעיסוקים החשובים באמת. חלקם בסיסיים, חלקם מתקדמים, מה שבטוח הוא שיחד הם נותנים את המענה המקיף:

  • מסרוני SMS ודוא"ל – בפרומובוקס תוכלו לשלוח ללקוחותיכם הודעות ישירות מן המערכת למגוון צרכים. זה יכול להיות ליד שזה עתה נכנס למערכת ואלו יכולים להיות לקוחות שחייבים כסף וקיבלו את ההודעה דרך אוטומציה לביצוע תשלום.
  • תזכורות – במקום שהמייל או הטלפון הנייד יזכירו לכם על משימה לביצוע, בפרומובוקס תוכלו לקבוע תזכורות שיסייעו לכם לאחד את כלל המשימות והמטלות תחת מטרייה אחת.
  • חיבור טלפוניה – עם טלפונים חכמים ניתן לחבר את המערכת לקו שבמשרד ולבצע חיוגים בהקלקה על מספר הטלפון.
  • קוד API בלחיצת כפתור – רוצים שספק הלידים יתממשק אליכם וישלח את הלידים ישירות למערכת? אין צורך בידע טכני קודם ובעזרת לחיצת כפתור אחת תוכלו לשלוח הנחיות התממשקות ישירות לספק הלידים, בלי סיבוכים ובלי כאבי ראש.
  • שליפת מידע מהירה – במקום שתיערכו מראש טרם שיחה עם לקוח ותרעננו את הזיכרון איפה עצרתם בפעם האחרונה, פרומובוקס מאפשרת לכם לאגור נתונים אודות ההיסטוריה העסקית של הלקוח ולשלוף אותם במהירות במהלך השיחה.

בשורה התחתונה: עם תהליכי אוטומטציה, מאגר מידע פנימי ויכולות תקשורת מגוונות עם ספקים ולקוחות, תוכלו לקצר ולייעל את זמני העבודה ולהתפנות למשימות חשובות נוספות.

איך לבחור מערכת CRM

מה קצב העסקאות שנסגרות פר חודש?

פרומובוקס היא אמנם מערכת כוללת לניהול העסק, אך מטרתה הראשונית היא להיות מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM שמסייעת לעסקים לטפל בלקוחות פוטנציאליים ולעבוד ביעילות רבה יותר מול לקוחות פעילים.

לזמן התגובה ישנה השפעה (ולא פעם מכריעה) על מידת הרלוונטיות של הליד והסיכויים לסגירת עסקה. לא פעם פגשנו בפרילנסרים ובעלי עסקים קטנים ובינוניים שפנו לפתרונות שיווק דיגיטלי והצליחו להגדיל את כמות הפניות במאות אחוזים. אז מה הבעיה? הם פשוט לא הצליחו לחזור לכל ליד וליד בזמן ופספסו בענק.

בעזרת מערכת הלידים של Promobox תוכלו לקבל את הפניות של לקוחות פווטנציאליים ישירות אל המערכת ואף לבצע הפרדה בהתאם לקטגוריות משתנות לדוגמה:

  • אם אתם פרילנסרים אז הרי שתוכלו להפסיק להשתמש במייל שבו הפניות לעתים נדרסות או עולות אחת על השנייה.
  • אם אתם בעלי עסק עם מספר שירותים שונים אז הרי שתוכלו להפריד את השירותים לקטגוריות שיאפשרו להפריד את תחומי האחריות ואת משימות המכירה בין אנשי הצוות.

יתרון נוסף של שיטת המיון הוא ביכולת לזהות את ערוצי השיווק האפקטיביים ביותר. זיהיתם שלידים שמגיעים מן הפייסבוק הם המדויקים ביותר ונוטים לסגור עסקה? אולי שווה להשקיע שם את מרבית התקציב הפרסומי.

בשורה התחתונה: לזמן התגובה שלנו השפעה אדירה על מידת הרלוונטיות של כל ליד וליד. בעזרת מיון לקטגוריות תוכלו לוודא שכל איש מכירות יקבל את הפניות הבלעדיות שתחת אחריותו, תקצרו את משך התגובה לפניה ותוכלו לזהות ערוצים שיווקיים מובילים.

לסיכום

קצרה היריעה מלספר על כל יכולותיה של Promobox במקום אחד. אנו מאמינים במוצר שלנו ופועלים לשפר אותו בכל רגע נתון בהתאם לדרישות LIVE שעולות על-ידי לקוחות.

אז אם אתם מחפשים מערכת CRM מומלצת לעסק, נשמח לספר לכם עליה בהרחבה ולתת לכם גישה חינמית לתקופת ניסיון שהרי אין דרך טובה יותר להתרשם!

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם