מערכת CRM לעסקים קטנים ובינוניים

מערכת CRM לעסקים קטנים ובינוניים

עובדים כפרילנסרים? יש בבעלותכם עסק קטן או בינוני?

בין שאתם עובדים לבדכם כעצמאיים ובין שאתם בעלי עסק קטן או בינוני, אל תמהרו להסיק שאינכם יכולים להיעזר ולמצוא תועלת רבה במערכת CRM. מערכות שכאלו אינן נחלתן הבלעדית של החברות הגדולות במשק ופשוט צריך למצוא את המערכת הפשוטה והידידותית שתתאים לצורכיכם ושתדע כיצד לסייע לעסק שלכם להגדיל פעילות ולצמוח.

נתחיל מהתחלה: מטרתה של מערכת CRM היא לאפשר לעסקים לייעל את מלאכת ניהול קשרי הלקוחות (Customer Relationship Management) כשזו כוללת:

  • קליטת ומיון פניות של לקוחות פוטנציאליים חדשים, דבר שמסייע לצוותי המכירה במתן מענה מהיר שמגדיל סגירת עסקאות
  • ניהול המידע על לקוחות קיימים כדי להעמיק את הקשר האישי עמם וכפועל יוצא לחזק איתם את הקשר העסקי
  • שימוש בכלים אוטומטיים שחוסכים בזמן ומסייעים בשמירת קשר שוטף עם הלקוחות (דוגמת מיילים אוטומטיים ומסרוני SMS)
  • שליפת נתונים מהירה דוגמת חוזים מול לקוחות ומסמכים חשבונאיים
  • וארגון כלל משימות ולו"ז העובדים באופן מסודר ונגיש.

איך מערכת CRM תורמת לעסקים קטנים ובינוניים?

ייעול העבודה מול לקוחות פונציאליים וקיימים הוא אלמנט חשוב לכל פעילות עסקית והוא איננו תקף רק על חברות גדולות.

כפרילנסרים אתם שואפים להבטיח הכנסה סדירה וגבוהה שתתבסס על קבלת לקוחות חדשים ושימור הלקוחות הקיימים. בעוד שבימים הראשונים של העסק, ניהול המידע התאפשר באמצעות גיליונות אלקטרוניים ופתקיות, הרי שאט אט המידע המפוזר יכול להעלות את רמות הלחץ, לפגוע במשאב הזמן, להוריד אפקטיביות ולהפוך את מהלך העבודה למאתגר ומתסכל.

כבעלי עסקים קטנים ובינוניים עם צוות עובדים מצומצם אתם חווים את אותם האתגרים רק שכאן מצטרף אלמנט נוסף והוא מלאכת ניהול העובדים. מחקרים מצאו כי אי-וודאות עלולה להגביר את רמות הסטרס והחרדה. לא פעם, בעלי עסקים מביעים חשש כי הם אינם יודעים מה קצב ההתקדמות או בנק המשימות של עובדיהם ונדרשים לביצוע בקרה מתמדת גם אם בסופו של יום עובדיהם עשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

מערכת CRM לעסק קטן

בעל/ת עסק? אנחנו כאן בשבילך

צמיחה עסקית היא דבר נהדר וככל שהשירות, התמיכה וניהול המכירה יתייעלו, כך תוכלו לקצור את הפירות מן המערכת וליהנות משגשוג, סדר והרבה נחת.

ב-Promobox פיתחנו מערכת CRM לעסקים קטנים ובינוניים שתסייע לכם להישאר מאורגנים וממוקדים בסגירת עסקאות ומכירות ובליווי תיק של כל לקוח ולקוחה. הממשק היא אינטואיטיבי ונוח לשימוש, ובמסגרת המעבר למערכת (ובעצם בכל זמן נתון!), אנו מספקים איפיון שמותאם במדויק לצורכיכם, הדרכות פרטניות ותמיכה טכנית רציפה שיחד יבטיחו מעבר חלק ופשוט ושימוש יומיומי שמשיג תוצאות.

יכולות המערכת

1. התאמה מלאה לנפח הפעילות

כמערכת CRM שמותאמת לעסקים קטנים ובינוניים ופרילנסרים, ניתן לפתוח חשבון ב-Promobox על יוזר אחד בלבד לעבודה כעצמאיים. העסק גדל? נשמח לגדול יחד איתך ולפתוח משתמשים חדשים במחירים משתלמים.

2. פילוח לקוחות

Promobox כוללת מערכת ניהול לידים לקליטת ומיון פניות מלקוחות פוטנציאליים. למערכת ניתן להכניס פניות באופן ידני במקרים של שיחה טלפונית או פגישה פרונטלית או לחילופין באופן אוטומטי במקרים בהם הפניה מגיעה מאתר העסק, מספקי לידים דוגמת חברות שיווק דיגיטלי, או מערוצים שיווקיים אינטרנטיים כגון פייסבוק וגוגל. אופן הקליטה המהיר יסייע בזירוז המענה המכירתי ויגביר סגירת עסקאות.

3. ניהול קשרי לקוחות קיימים

יחס אישי ללקוחות הוא ערך עליון שמשמר אותם לאורך זמן ומסייע בהרחבת הפעילות העסקית. בפרומובוקס תוכלו לקלוט לקוחות ולתעד את ההיסטוריה העסקית במערכת פרטנית שמסייעת בשליפת נתונים מהירה בזמן אמת. עלה צורך או פרט חשוב אחר בזמן שיחה עם לקוח? עתה תוכלו לתעד זאת ולגבש תובנות עסקיות לטווח הארוך.

4. ניהול משימות ופרויקטים

בפרומובוקס פיתחנו פלטפורמת משימות ופרויקטים פשוטה ונוחה באמצעותה ניתן להקים ולעקוב אחר פרויקטי העסק, להקים משימות ולהקצותן בין עובדי החברה, לעקוב אחר קצב ביצוען, לשייכן לפרויקטים השונים וליצור לו"ז פעילות יומי, חודשי ושנתי ביומן משימות דינמי. נוסף על כך, ניתן לסנכרן את הדוא"ל כך שכל מייל חדש יוכל להפוך למשימה.

שירות לקוחות

5. שיקוף ההיררכיה בארגון ושיתוף מידע

באמצעות מערכת הרשאות רחבה המשקפת את בעלי התפקידים בעסק תוכלו לשתף יומני עובדים, להגדיר מנהלי משימות, מבצעים וצופים, להדיר מידע רגיש ממשתמשים בהתבסס על תפקידם ולהביא להאחדת הפעילות והמידע הזורם בעסק תחת ממשק אחד.

6. תהליכי אוטומציה לחסכון בזמן

כולנו רוצים להשקיע בכל לקוח ולקוחה, אך לעתים משאב הזמן איננו עומד לרשותנו. עתה, במקום שתשקיעו זמן רב בניהול הקשר עם הלקוח, תוכלו להשתמש בפיצ'רים לשליחת מיילים אוטומטיים ושליחת מסרונים לכלל הלקוחות או ללקוחות פרטניים.

7. סנכרון עם מערכות חשבונאיות

כשזה מגיע לעבודה עם לקוחות כמעט שלא ניתן להפרידה מביצוע עבודת גבייה והפקת מסמכים חשבונאיים שונים. כדי לאפשר האחדה ושליטה מלאה של פעילות העסק תחת ממשק אחד, פרומובוקס כוללת מערכת הנה"ח וגבייה שמאפשרת פתרונות סליקה וגבייה וסנכרון עם מערכות חשבונאיות פופולריות.

8. דשבורד מנהלים לקבלת תמונת מצב עדכנית

Promobox פותחה ככלי למנהלים שמאפשר קבלת מבט כולל על פעילות העסק ממעוף הציפור ולחילופין ירידה לרזולוציות קטנות. כלל הפעולות המתבצעות במערכת זורמות לחדר בקרה המציג סטטיסטיקות עדכניות ונתונים מהימנים שמסייעים בייעול הליך קבלת ההחלטות ובביצוע מעקב אחר הפעילות השוטפת.

וזה רק על קצה המזלג…

קצרה היריעה מלהכיל כל פרט ופרט על המערכת. אם אתם פרילנסרים או בעלי עסק שמחפשים מערכת CRM לעסקים קטנים ובינוניים שנבנתה במיוחד לנפח הפעילות שלכם, נשמח לתת לכם פרטים נוספים ולהתנסות ולהתרשם מן המערכת עצמה.

ניתן להתקשר אלינו במספר הטלפון 03-3094405 או להשאיר פרטים בתיבת צור הקשר שבסוף העמוד לקבלת שיחה מנציג.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם