טיפים לצמיחת העסק

טיפים לצמיחת העסק

שיטות שיגדילו לך את העסק

לא משנה באיזה עסק מדובר, הבסיס האיתן שיבטיח את הצמיחה העקבית שלנו הוא לא אחר מאשר קהל הלקוחות. ועם זאת, לא אחת, ניהול הלקוחות יכול להיות אתגר לא קטן כלל, וכל שכן אלו שעוד טרם הפכו ללקוחות משלמים. במערכת פרומובוקס אנו שמחים ללוות עסקים בהיקפים משתנים ולקחת חלק בלתי נפרד מהגדלת נפח פעילותם העסקית.

כאן ריכזנו עבורכם מספר היבטים חשובים שיכולים לסייע בהרחבת העסק והגדלת בסיס הלקוחות.

הכירו את הלקוחות שלכם

אנחנו סמוכים ובטוחים שאתם מכירים את הלקוחות שלכם שכן אחרי הכל אתם מעניקים להם שירות בשוטף. ועם זאת, אל תמהרו להכריז שאתם יודעים בדיוק מה הם רוצים. נסו להבין את הצרכים שלהם, והאם מתפתחים צרכים נוספים שאינכם יודעים לענות עליהם, לפחות נכון לעכשיו.

זהו פתח לקו חדש של מוצרים או שירותים שיכולים לא רק לספק את צורכיהם של הלקוחות הקיימים, כי אם לאפשר לכם להיפתח אל עבר שוק נוסף ובלתי מבוטל של צרכנים. עם איסוף הנתונים שתוכלו לאגור במערכת CRM של פרומובוקס, תתאפשר לכם לקבל תובנה לגבי הלקוחות ולהוביל פיתוחים חדשים וחדשניים.

הקפידו על שירות לקוחות ללא פשרות

וודאו שהשירות שאתם מעניקים ללקוחות שלהם מתעלה על כל השירותים המוצעים בשוק שבו אתם נמצאים. נכון שמדובר בלקוחות קיימים ולא חדשים, אך ברגע שבו תצליחו לקנות לעצמכם רזומה של עסק או חברה שאין להם תחרות בשירותיות, הרי שהלקוחות הקיימים ישמחו להמליץ עליכם וברשתות החברתיות ישמחו לדבר אודותיכם.

ואם כבר ברשת חברתית עסקינן

רבים ממעיטים בחשיבות של טיפוח דף עסקי ברשתות החברתיות, ובטוחים כי די בפרסום ממומן, על מנת שהצלחתו של העסק תובטח. עם זאת, טיפוח קהל עוקבים נאמן שמכיר את העסק שלכם, יכול לסייע בחיזוק המותג ולהוביל לעניין בקרב קהלים מחודשים.

כך לצורך הדוגמה, אם אתם חברה שעוסקת פיתוח תוכנה, הרי שפרסומים מפעם לפעם של פיצ'רים חדשים ועדכונים שעתידים לעלות, יכולים לייצר עניין סביב העוקבים שלכם ולפתח קהילה שלמה שגם מביאה עמה תנועה חדשה.

וודאו שמחלקת המכירות מסונכרנת עם מחלקת השירות

מנהלי המכירות שלכם עושים את עבודתם נאמנה? מעולה! המשמעות היא שהעסק שלכם גדל עם עוד ועוד לקוחות חדשים.

ועם זאת, חשוב גם לוודא שישנו סנכרון מקיף בין מחלקת המכירות לשירות הלקוחות. האם מחלקת שירות הלקוחות שלכם מקבלת את פרטי הלקוח החדש באופן מהיר ויוצרת עמו מיד קשר ראשוני? זכרו שגם לקוח שזה עתה התחיל לעבוד אתכם, היה רוצה לקבל יחס מיוחד וכל שכן בהתחלה.

בנוסף, האם מחלקת השירות יודעת לזהות לקוחות בעייתיים ומתנדנדים? במקרים שכאלו ייתכן ועליהם החובה להדליק נורה אדומה בקרב מחלקת המכירות ולהפעיל טכניקות לשימור.

במערכת פרומובוקס לעסקים, נשמח לוודא שאגפי העסק שלכם מסונכרנים כך שתגדלו משנה לשנה באופן עקבי ונכון.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם