טעויות נפוצות שעסקים חדשים עושים

טעויות נפוצות שעסקים חדשים עושים

טעויות שאסור לעסקים לעשות!

יזמים בתחילת דרכם? בעלי עסק חדש? או יודעים מה – אפילו בעלי עסק מזה זמן שמרגישים שמשהו פשוט לא עובד כמו שצריך?

אל דאגה! ייתכן מאוד שאתם פשוט צריכים לעשות קצת סדר בעניינים. ב-Promobox אנו שמחים להציע לכם מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות הכוללת מגוון רחב של מערכות מתקדמות (אך פשוטות לתפעול) שעוזרות לכל עסק וחברה.

אבל אנחנו לא תמיד צריכים לדבר על עצמנו (וואו.. אנחנו מדברים על עצמנו הרבה אתר הזה). כאן החלטנו להפשיל שרוולים ולאגד עבורכם כמה מן הטעויות הנפוצות ביותר שעסקים עושים בדגש על חדשים.

תכנית עסקית לא חייבת להיות כאורך הגלות

אבל בהחלט חייבת להיות לכם אחת!

עסקים חדשים רבים מתמהמהים ביצירת תכנית עסקית, ולא אחת היא נתפסת כנטל. אז אם אתם מרגישים שזאת מעמסה כבדה עליכם, דעו כי אינכם חייבים עכשיו לתכנן מסמך מפורט וארוך כאורך הגלות. אפשר גם לתכנן תכנית עסקית קצרה ועניינית; מה שחשוב הוא שהיא תכלול את כל ההחלטות החשובות ביותר, כל ההחלטות שישמשו אתכם נאמנה.

מה היעדים שלכם? עד איפה אתם יכולים להשקיע ומשם מוכרחים להרוויח? כמה אתם צריכים להרוויח בכל חודש כדי לייצר רווח? האם זהו המוצר הסופי שלכם או שמא יש לכם שאיפות עתידיות שכבר מוטב לרשום אותן על הדף?

תכננו את ההוצאות שלכם

אתם אולי לא בטוחים כמה תצליחו להרוויח, אבל מה שבטוח זה שאתם כבר יכולים לדעת במדויק כמה אתם הולכים להוציא.

עלויות עובדים, תשלום לספקים ועד הוצאות על שכירות למשרד ועוד. במערכת פרומובוקס אנחנו יודעים עד כמה זה קשה לשלוט על כל ההוצאות, ולכן המערכת מאגדת בין כל המחלקות השונות: מכירה, שירות לקוחות, חשבונאות, גבייה ועוד, ומאפשרת לבעלי ההרשאות הנדרשות, לקבל מידע כולל ממעוף הציפור, תוך אפשרות לירידה לרזולוציות הקטנות ביותר.

שימו את האגו בצד

מרגישים שזה טיפה גדול עליכם? זה לא אומר עליכם כלום. גם האנשים המנוסים ביותר לומדים כל יום משהו חדש.

אל תהססו לבקש עזרה חיצונית של מנטור לעסקים, יועץ עסקי ועוד. מדובר באנשי מקצוע שיוכלו לשנות את זווית ראייתכם מן הקצה אל הקצה. התייעלות יכולה להתבטא במגוון רחב של גורמים החל מניהול זמן, דרך ניהול עובדים ועד לטכניקות פופולריות לניהול לקוחות.

בצעו חקר מתחרים

מה קורה בשוק שלכם? באיזה נתח אתם נוגסים? ובאיזה נתח נוגסים לכם המתחרים? חשוב שתדעו היטב אם אתם קופצים למים רדודים או עמוקים. אגב אם נרחיב את המטאפורה אז הרי שקפיצה למים רדודים יכולה לפצוע אתכם, ולכן מוטב פשוט להיכנס לבריכה בישיבה. מניחים שהבנתם את הכוונה – תמיד תהיו עם הרגליים על הקרקע ותוודאו היטב שאתם יודעים בדיוק לאן אתם נכנסים.

ייעול טכנולוגי לעסק

גם אם אתם טכנופובים, עתה זה הזמן להתגבר על הפחדים, וכל שכן כאשר העסק בתחילת דרכו.

הטמעת מערכת CRM בשלבים מאוחרים של העסק יכולה לעשות מהפכה של ממש. ואילו שימוש במערכת CRM כבר מן הרגע הראשון יכול לסייע לעובדים לסגל לעצמם שיטות עבודה יעילות שמסנכרנות את המידע בין כלל האגפים.

שימשו במערכות שונות לניהול העסק והעובדים יכולה לשפר את ההתנהלות הפנימית של העסק ולהקרין החוצה אל עבר הלקוחות. ברגע שלקוחות ירגישו שהם בידיים בטוחות, כך גם אתם תיהנו מהגדלה עקבית של הרווחים.

היו נכונים ללמוד

אנחנו בני אדם, אנחנו טועים ואנחנו לומדים. אל תמהרו לשפוט את עצמכם בחומרה, וראו בכל מכשול ומהמורה, כאפשרות לצמיחה.

בפרומובוקס אנחנו שמחים וגאים ללוות עסקים בתחילת דרכם ולהתאים להם מערכת CRM לניהול העסק עם אפשרויות התאמה אישית.

לפרטים נוספים השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם