כך מערכת CRM עוזרת לחסוך זמן יקר

כך מערכת CRM עוזרת לחסוך זמן יקר

על מערכת CRM וחסכון בזמן

כמנהלים או עצמאיים, אחד המאפיינים החשובים ביותר עבורנו הוא איך לא – הזמן שלנו.

מספיק שנבזבז זמן בלתי מבוקר על מתן שירות מסוים עבור לקוח, כדי שבפועל (גם אם לא באמת נשים לב), הרי שהפסדנו כסף. אך ניהול זמן הוא לא רק עניין של רווח והפסד. התנהלות נכונה מאפשרת לנו להגדיל את התפוקה ואך להוריד את המתח הנפשי שיכול לנבוע מעבודה מסביב לשעון.

מרגישים שהעבודה "שותה" לכם או לעובדיכם את הזמן באופן שפוגע באפקטיביות שלכם? ככל הנראה שהגיעה השעה להכיר את המושג "מערכת CRM".

מהי מערכת CRM?

ראשי התיבות הם Cusomer Relationship Managment, או בעברית: מערכת ניהול קשרי לקוחות.

מערכת שכזו, כוללת בתוכה מגוון רחב של ממשקים שונים שיחדיו מסייעים לנהל לקוחות בצורה יעילה יותר, למקסם את הפניות לעסק ולסנכרן בין האגפים השונים דוגמת אגף גבייה, חשבונאות, שירות לקוחות, מכירות, ניהול וכיוצא בזה.

אגב, מערכת שכזו יעילה מאוד גם עבור פרילנסרים שהם למעשה "עסק של בן אדם אחד". דמיינו את כל האחריות שמוטלת עליכם, מסתייעת בעזרת מערכת ממוחשבת שעושה סדר בכל הבלגן.

כיצד הזמן נחסך בעזרת מערכת CRM?

נתחיל מדוגמה פשוטה: מבלי לפקפק ביעילות של Gmail, הרי שאם תקבלו 2 פניות מתוך האתר שלכם, הרי ששתיהן תידרסנה שכן גוגל יחשבו שמדובר בהודעה עם אותה הכותרת, ולכן זו אותה התכתבו.

דוגמה נוספת: לקוח שזה עתה נסגר צריך לעבור מאיש המכירות למנהל הלקוחות. הרי שעתה, ללא כל מערכת יעילה, איש המכירות צריך לזכור לספר על כך למנהל הלקוחות או לבוא אליו ולספר לו את כל הפרטים על העסקה.

אז לא. אפשר, ואף מוטב אחרת.

הכל מסודר ומאורגן

כשהכל מסודר, הכל הרבה יותר מהיר. במקום שהפניה תגיע ל-Gmail ומשם לא עלינו תתפספס, הרי שמערכת CRM עוזרת להפריד כל פניה ולהפוך אותה לשורה עם כלל המידע בתוך ממשק נגיש. בדרך הזו אתם מאפשרים לעצמכם לעשות סדר בבלגן ולמעשה חוסכים עבודת נמלים של חיפושים בשורה התחתונה די מיותרים.

סנכרון בין האגפים

איש המכירות הפך את הפניה לעסקה? מעולה. במערכת ה-CRM, הוא דאג לאגד את כל המידע, לסרוק ולהעלות קובץ של ההסכם שנחתם ואפילו פיזר כמה פרטים אישיים חשובים שהוא דלה בזמן השיחה. עתה בלחיצת כפתור, הוא פשוט יעביר את המידע הלאה לאגף שירות הלקוחות. כל המידע מאוחסן תחת הליד שהפך ללקוח, ואיש המכירות שלכם יכול להמשיך בשלו.

זה גם יעיל לפרוצדורות רבות נוספות: במקרים בהם האגף החשבונאי צריך לקבל פרטים אודות לקוח מסוים, הרי שיש לו את הכל נגיש. אגף הגבייה מתריע על לקוח שלא משלם פרק זמן ממושך? הרי שהוא יכול למסור הודעה להפסקת השירות באופן מידי עד להסדרת התשלום עבור המחלקות הנוספות.

ניהול משימות

מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות היא לא רק ממשק שמאפשר לקבל לידים ולנהל אותם כשהם הופכים ללקוחות. מערכת שכזו מטרתה היא לעשות סדר, ועל-כן בפרומובוקס תוכלו למצוא מערכת ניהול משימות בה כל עובד ועובדת, מנהל ומנהלת, יוכלו לסדר את הלו"ז היומי שלהם.

זוכרים שדיברנו על סנכרון? אז גם כאן זה תופס. מנהל המכירות לא בטוח מה הלו"ז של אחד מן העובדים שלו. אז הוא נכנס ומבין מיד אם העובד פנוי למשימת מכירה כזו או אחרת או לא. מבחינתם של המנהלים הבכירים, הרי שזוהי דרך יעילה לבדוק את לוחות הזמנים של העובדים, ולקבל תמונת מצב עדכנית של הפעילות העסקית השוטפת.

בנוסף לכך, מערכת ניהול משימות מאפשרת לנהל את הזמנים בצורה יעילה ולחלק את המשימות על-פי תעדוף.

נשמח להדגים לכם את פרומובוקס

פרומובוקס נוצרה על בסיס צורך.

הסיפור שלנו האמת הוא די מרתק (לדעתנו לפחות!).

זה התחיל מצורך פנימי שלנו כמשרד, לעשות סדר בבלגן ולקחת את המושכות שוב אל הידיים שלנו. זה המשיך למערכת שהתחלנו להפיץ ממש בקרב כמה משרדים קטנים, והמשיך למערכת מפותחת שאנחנו פשוט לא מפסיקים לשדרג ולטפח.

אם אתם זקוקים לסדר בניהול משימות, ניהול לידים או זמן – אנחנו כאן למענכם.

אז השאירו לנו פניה, ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי!

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם