מערכת לניהול פניות

מערכת לניהול פניות

ניהול פניות לעסקים גדולים ועסקים שרוצים לגדול

מרגישים שאתם מחמיצים לפעם לפעם את הלקוחות שלכם? חשים שהעובדים שלכם יוצאים מותשים מכול יום עבודה, או שאתם נלחמים עד הרגע האחרון כדי לרצות את הלקוחות הפונים לקבלת שירות? ייתכן מאוד שייעול באמצעות מערכת ניהול פניות מקצועית, יסייע לכם הן להפחית את מידת ההשקעה המופנית עבור כל לקוח ולקוח, והן להשיג לקוחות מרוצים יותר ושבעי רצון.

פרומובוקס כמערכת ניהול פניות לעסקים

פניה של לקוח יכולה להתקיים במגוון רחב של תרחישים כשהבולטים שבהם הינם:

  • פניה של ליד שמעוניין בקבלת מידע על שירות ועשוי להפוך ללקוח
  • פניה של לקוח קיים אשר מבקש לממש את השירות מאנשי הצוות
  • פניה של לקוח שאיננו מרוצה מן השירות ומבקש להתנתק או לקבל הסברים
ניהול לא נכון של כל אחד מבין התרחישים שצוינו לעיל, יכול בקלות רבה להחמיץ לקוח ולפספס הזדמנות נהדרת לצמיחת העסק דרך: העמקת הקשר העסקי עם הלקוח, סגירת עסקה חדשה ואף קבלת המלצות מן הלקוח בקרב חבריו.
מערכת Promobox לעסקים, כוללת בתוכה את האלמנטים הנדרשים כדי להבטיח מענה איכותי ומהיר לכלל הלקוחות, תוך ריכוז מגוון רחב של פיצ'רים מתקדמים.

מה המערכת שלנו כוללת?

פרומובוקס הוקמה בראשיתה כמערכת CRM לצורך קליטת לידים.
בעזרת מערכת ניהול לידים, ניתן לקלוט את הליד באופן מתוחכם ומסודר. עסקים רבים ובעיקר קטנים, נוהגים לקלוט את הלידים אל תוך תיבת הדואר האלקטרוני. בפרומובוקס דאגנו להרכיב מערכת בעלויות חודשיות נוחות המאפשרות גם לעסקים קטנים ואף פרילנסרים, להתנהל עם מערכת CRM הקולטת את הלידים אל תוך טבלה מסודרת ובה ניתן לערוך תיעוד מסודר על הלידים, להוסיף מידע חדש, לעדכן סטטוס מכירתי ואף להעביר את המידע אודות הליד מאגף אחד לרעהו (דוגמת אגף מכירות אל עבר ניהולו של אגף שירות הלקוחות).
תהליך שכזה, משקף את כלל זווית ראייתה של מערכת פרומובוקס לניהול פניות, אשר מאגדת תחת קורת גג אחת את כלל הדאטה אודות הלקוחות והסטטוס הנוכחי שלהם אל מול בית העסק.

יתרונות של מערכת ניהול פניות

מערכת ניהול פניות מאפשרת לא רק להבטיח את שביעות רצונם של הלקוחות, כי אם לזהות לקוחות בעייתיים אשר עלולים לחפש את שירותיהם של המתחרים.
דרך מעקב הדוק של ניהול הפניות והפיכתן לדטאה שמתועדת בקפידה, יכולים כל אחד מן האגפים השונים המשתמשים במערכת פרומובוקס, לזהות נורות אדומות חשובות המאפשרות של שימור הלקוחות. לקוח הפונה מספר פעמים עבור תקלה מסוימת או שירות אשר איננו ניתן במלואו, יכול לתפוס את עיניו של מנהל בכיר או אף נותן שירות אשר יזהה את התרחיש וירים דגל אדום.
כמו כן, ייעול תהליך ההתקשרות שבין העסק לבין הלקוחות, מסייע לקצר את זמני העבודה הנדרשים מבית העסק ובכך מפחית את העלויות השוטפות.
ידוע כי אחד מן האתגרים הגדולים ביותר עבור עסקים גדולים וקטנים כאחד, הינו השוק הצרכני התחרותי. הלקוחות כבר מזמן אינם רואים בנותן שירות נקודתי כאמת אחת מוחלטת, ונטייתם לברר את שירותיהם של המתחרים היא גבוהה הרבה יותר. שימור הלקוח באמצעות שירותיות ללא פשרות היא ללא ספק יתרון מובהק אשר כל מערכת ניהול פניות חייבת לעמוד בו.

מאינטגרציה ועד התאמה אישית

במערכת פרומובוקס אנו שמחים להציג עבור לקוחותינו את היכולות המתקדמות שפשוט הופכות את הכל להרבה יותר פשוט!
לא עוד מערכת שמגיעה בצורה דיפולטיבית ושמצריכה מכם להסתגל אליה. פרומובוקס הינה מערכת CRM וניהול לידים המאפשרת התאמה אישית לדרישות העסק עם מגוון אפשרויות קסטומיזציה מתקדמות.
יכולת נוספת שאנו מתגאים בה ושמחים להציגה ללקוחותינו, היא יכולות אינטגרציה מתקדמות למגוון מערכות המאפשרות למקסם את ניהול הפניות. החל מטפסים רלוונטיים ועד לחיבור עבור מערכות חשבונאיות לצורך גבייה וניהול הוצאות והכנסות.
אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולעניין אתכם ביכולות נוספות של פרומובוקס. לפרטים נוספים, השאירו לנו פניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם