מערכת CRM לניהול קליניקות

מערכת CRM לניהול קליניקות

פרומובוקס – מערכת ניהול קליניקה

כשזה מגיע לקליניקה פרטית, ישנו מגוון רחב של היבטים ניהוליים שונים המוודאים כי אכן התפקוד השוטף מתבצע כהלכה. החל משירותי האדמיניסטרציה של צוות המזכירות הרפואית, דרך ווידוא אספקת הציוד הן המקצועי והן המשרדי ועד לגביית תשלום מן המטופלים במועדים הנדרשים וכל שכן קבלת מטופלים מתעניינים חדשים.

אילו קליניקות רלוונטיות לפרומובוקס?

את מערכת פרומובוקס לעסקים תכננו שניתן להתאימה באופן אישי לצורכי הלקוח. המערכת אינטואיטיבית ובעלת יכולות קסטומיזציה גבוהות אשר יכולות להתאים לניהול קליניקות החל מרופאים פרטיים ועד למטפלים ברפואה משלימה ופסיכולוגים.

תהא מטרת הקליניקה אשר תהא, מה שוודאי הוא שכל בעל או מנהל קליניקה, וכל רופא ומטפל, היו רוצים לדעת כי כלל האופרציה שמסביב תתנהל כהלכה. המערכת פשוטה ללמידה ומאפשרת צבירת מידע רב החל מקליטת לידים חדשים, דרך ניהול הלקוחות השוטפים ועד להיבטים אדמיניסטרטיביים חשובים לא פחות דוגמת גבייה וחשבונאות.

מערכת CRM לניהול קליניקות – יכולות ויתרונות

להלן מספר יכולות של מערכת פרומובוקס המאפשרות ניהול קליניקה בצורה נוחה ופשוטה.

קליטת לידים ושמירת מידע

פנה אליכם מטופל המתעניין בקבלת שירות? אם מדובר בפניה טלפונית, הרי שניתן לקלוט אותו בצורה ידנית אל תוך מאגר הפניות. ברשות הצוות האדמיניסטרטיבי המטפל בפניה, היכולת לתעד מידע אודות צורכי הליד ואף להוסיף טקסט חופשי וזאת במידה ויראה זאת כהכרחי.

שימור המידע אודות פניות של לידים יכול לאפשר שני היבטים חשובים עבור כל קליניקה:

  • פניה ללידים שהתעניינו בטיפול מסוים וזאת כדי לוודא האם הפניה עודנה רלוונטית.
  • הוצאת שיחות טלפון יזומות למטופלים שהגיעו בעבר אל הקליניקה כדי לספר על מבצעים, הטבות, טיפולים חדשים ובדיקה האם הטיפול אכן הועיל.
    היבט שכזה, יכול לאפשר את חיזוק הקשר שבין הקליניקה לבין המטופל ובכך להביא לתפיסת שירות חיובית יותר.

הוצאת מסרונים ודיוורים

כדי להגביר את הסמכותיות של הקליניקה, הוצאת דיוורים המספקים ערך מוסף בנושאים רפואיים / טיפוליים שונים, יכולה לתרום למיתוג ולחיזוק הקשר עם הלקוח באופן משמעותי.

במערכת פרומובוקס CRM לניהול קליניקות, ניתן לערוך אוטומציות מתקדמות להוצאת מסרונים ודיוורים עבור תפוצת המיילים של הלידים והמטופלים השונים.

ניהול לו"ז רופא / מטפל

לצד היכולת לקלוט לידים ולקוחות, במערכת פרומובוקס ניתן לבצע ניהול לוח זמנים מסודר לצורך קביעת פגישות וטיפולים.

במקרים בהם מדובר בקליניקה בה שוכרים מטפלים ורופאים עצמאיים, הרי שניתן לנהל לוח זמנים למועדים השונים בהם החדרים נמצאים בשימוש, וכך להגביר את יכולת הניהול השוטפת.

כדי להבטיח נגישות מידע המותאמת לכל אחד מן הדרגים שבקליניקה, המנהל הראשי של המערכת יכול לספק הרשאות בהתאם לתפקיד המדובר החל ממזכירות רפואית ועד לצוות המטפל.

היבטי גבייה וחשבונאות

בכל מערכת לניהול קליניקה משגשגת, חשוב גם לדעת לגבות בהתאם עבור השירות ולנהל את האגף החשבונאי בצורה מסודרת ונכונה.

במערכת פרומובוקס תוכלו לסנכרן בין כלל האגפים השונים שבקליניקה החל מניהול אדמינסטרטיבי, דרך ניהול לוח הזמנים של המטופל ועד להיבטי גבייה וחשבונאות.

באופן הזה, בעל הקליניקה יוכל להסתכל על תמונת המצב המלאה של העסק עם פאנל ניהולי המאפשר קבלת דאטה חשובה בדבר רווחיות, כמות סגירות חודשית וכיוצא בזה.

איסוף מידע עבור המטופל

במסגרת ניהול הלקוחות, ניתן להקים כרטיסיית מטופל ובה לתעד את התהליך שעבר יחד עם המטפל.

כרטיסייה זו רלוונטית עבור רופאים ומטפלים המבקשים לתעד את מתן השירות באופן מדויק ובכך לאסוף מידע הרלוונטי לבדיקת המשך טיפול, ביצוע מעקבים ויצירת תכנית טיפול מותאמת אישית.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם