מערכת CRM למוסדות לימוד

מערכת CRM למוסדות לימוד, מכללות ובתי ספר

CRM למכללות, אוניברסיטאות ומוסדות לימודיים

מערכת פרומובוקס שמחה להציע את שירותיה עבור מוסדות לימוד המבקשים לעשות סדר במידע הרב שזורם אל המערכת.

כשזה מגיע למוסדות אקדמיים ושלל מוסדות לימודיים ללימודי חוץ, הרי שאחד מן המוטיבים העיקריים הוא אפיקי השיווק השונים המספרים תזרים של לידים מצד מתעניינים אפשריים. האם זה מסתכם רק שם? וודאי שלא, ומוסדות לימוד זקוקים להיבטים ניהוליים רבים נוספים בין הסגלים השונים לרבות לוחות זמנים, סידורים בין הכיתות, שמירת מידע אודות התלמידים, וזיהוי הזדמנויות לפיתוח אגפי לימודים חדשים, תכניות לימוד חדשות ושילובים מעניינים.

קבלת לידים

מוסדות לימוד רבים עורכים פעילות שיווקית ענפה כדי להגיע למתעניינים חדשים. החל ממכללות ואוניברסיטאות ועד למוסדות המספקים לימודי חוץ ולימודי תעודה, הרי שפעילות שיווקית שלא תתקיים נכונה, עלולה להוביל לכמות הרשמות נמוכה.

במערכת פרומובוקס תוכלו ליהנות מקבלת מעשיית סדר בבלגן עם קבלת לידים למערכת CRM מקצועית המופרדת על-ידי אפיקי השיווק השונים. האם הלידים הגיעו מתוך האתר? או אולי חשבון הפייסבוק? ואולי מודעות ממומנות שרצות בגוגל? ומה לגבי תוכן ממומן? בדרך הזו תוכלו לזהות את האפיקים היעילים ביותר שמהם מגיעים מתעניינים שנוטים יותר להירשם.

בנוסף לכך, מוסדות רבים ובעיקר מוסדות המציעים קורסים ולימודי תעודה, נוטים לעשות שימוש גם כיום בכתובת המייל כמקור לקבלת הלידים. באמצעות מערכת פרומובוקס תוכלו לבצע חיבור מכתובות המייל ישירות אל מערכת ה-CRM וכך לוודא שאף ליד לא נופל בין הכיסאות.

מערכת זו יעילה עבור יועצי הלימודים של המוסד הלימודי, והיא מאפשרת יצירת מוקד לימודים יעיל במיוחד. כמו כן, במערכת CRM למוסדות לימוד, מכללות ואוניברסיטאות, מוטב שהיועצים יקבלו את כל המידע על תכניות הלימוד השונות ויאפשרו למועמדים והמתעניינים לקבל את התשובות המלאות על כל שאלותיהם.

סנכרון בין האגפים השונים

ומה לגבי כיתות הלימוד? מערכת השעות? עם מערכת CRM למוסדות לימוד תוכלו לוודא שיבוצים לכיתות הלימוד השונות ולוחות זמנים. בדרך זו, מוסדות הלימוד יכולים לערוך סדר מוחלט בכל תכניות הלימוד ולבצע ניטור אחר כיתות שצפויות להיתפס, מבחנים קרבים, אירועים שונים וכיוצא בזה.

אמנם המערכת מאחדת תחתיה את כלל המידע, אך באפשרות גורמים אדמיניסטרטיביים בעלי הרשאות ניהול לבצע התאמות בין הדרגים השונים והמידע שיוכלו לדלות מתוך מערכת פרומובוקס.

אוטומציה ושליחת מסרונים

במערכת פרומובוקס ניתן לערוך שליחת מסרונים ומיילים בצורה אוטומטית. כך לצורך הדוגמה, כאשר מתקיים אירוע מסוים או אם שיעור התבטל, הרי שניתן לסמן בבת אחת את כלל התלמידים המשתתפים בכיתה, ולשלוח מסרונים המודיעים על ביטול. אם ישנו אירוע אז הרי שניתן לפרסם אותו בתפוצה רחבה והכל בלחיצת כפתור אחת.

גבייה וחשבונאות

אגף יועצי הלימודים הפכו ליד לסטודנט פעיל? את המידע שנאגר אודות הליד ניתן להעביר בצורה מסודרת עבור אגף הגבייה שמעתה והלאה יגבה את שכר הלימוד מדי שנה. כמו כן, אם יערוך הסטודנט פעולות נוספות המחייבות בתשלום נוסף, הרי שלאגף הגבייה יש את כל המידע הנדרש.

מערכת פרומובוקס הינה מערכת CRM בעלת אפשרויות התאמה אישית גבוהות. באפשרותנו להתאים את המערכת באופן מדויק לצורכי כל מוסד לימודי לרבות אוניברסיטאות ומכללות, מוסדות לימוד קטנים ללימודי תעודה, מוסדות מקצועיים להכשרות ועוד.

נשמח לספק לכם מידע נוסף אודות מערכת פרומובוקס. לפרטים נוספים השאירו פניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם