מערכת ניהול לפרילנסים

מערכת ניהול לפרילנסים

חיפשתם ניהול משימות לפרילנסרים?

ובכן, זה לא מקרי שמצאתם את Promobox.

ישבנו וחשבנו מה הפורמולה הנכונה שתרכיב לפרילנסרים את כל מה שהם צריכים לניהול "המשרד" הישר מן הבית, החלל הפתוח, הספרייה ובית הקפה.

החלום על דרך עצמאית הוא נפלא והוא בהחלט מביא עמו לא מעט פרפרים בבטן, אך יחד עם היתרונות של העצמאות הנפלאה, יש גם לא מעט אחריות אותה יש לקחת בחשבון ולתת לה את המשקל הרצוי. ניהול חשבונאי, גבייה מלקוחות שכן אין מדובר פה במשכורת שכיר, אלא הכנסה שרק אנחנו אחראים לקיומה, טיפול בפניות חדשות מצד לקוחות, טיפול וניהול נכון של הלקוחות וקיימים – או בגדול: דאגה שכל המערך הזה שבסופו של דבר מתנקז לכדי המילה "עסק", יעבוד כשורה.

ניהול עסק נכון – ערובה לשקט נפשי

פרומובוקס היא מערכת CRM שנבנתה עבור עסקים גדולים וקטנים כאחד. המערכת מאפשרת גמישות מרבית וחיבור כלל הקצוות הנדרשים לעסק משגשג תחת קורת גג אחת.

מספיק שנרגיש כי הגבייה של הלקוח שלא שילם חמקה לנו מבין האצבעות, או אפילו שנחשוש שמא הוא לא שילם כשלמעשה הכסף הועבר, כדי שהדבר ישפיע על תפקודנו לרעה וגם יותיר בנו טעם רע מניהול העסק בכללותו.

ניהול עסק בצורה נכונה צריך לאפשר לבעל העסק לנהל את כל המערכות השונות מתוך דשבורד שמקנה לו את כל המידע הנדרש. אולי קוראים לזה ניהול משימות לפרילנסרים, אך התמונה הכוללת יותר היא ללא ספק ניהול העסק.

כיצד המערכות של פרומובוקס עונות על צורכיהם של פרילנסרים?

בניתם עסק בשתי ידיים ועדיין לא צמחתם לכדי מחלקות או לקיחת שכירים שיבצעו עבורכם את העבודה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – יצירת משרד שעובד כמו מכונה, משרד של בן אדם אחד.

מערכת ניהול לידים

קבלת לידים ישירות למייל היא דרך מקובלת ובעיקר בעסקים קטנים. אך בעזרת מערכת CRM תוכלו לעשות סדר כך ששום ליד לא יישכח מאחור.

ניתן לסדר את הלידים, לתעדף אותם ואף לסמן בדיוק היכן עצרנו עמם בתהליך. פרומובוקס גם מציעה "מחלקות" נוספות של שיווק ומכירה, כך שכל ליד שיכנס יוכל להיות מומר לכדי לקוח עם פרטים מלאים ואף טקסטים חופשיים שבהם נוכל לספק את ההערות הנדרשות.

מערכת גבייה

רק המחשבה על כך שנחמיץ הכנסה יכולה להעלות לנו את מפלס החרדה.

החל מהרגע שהפכתם את הליד ללקוח משלם, תוכלו לשלב אותו בתוך מערכת גבייה ואף לשלבה עם מערכות חיצוניות לניהול חשבונאי. הלקוח שילם? כבר מתוך המערכת תוכלו להוציא לו את החשבונית וזאת מבלי להטרטר בין שלל חלונות שונים. הנוסחה שלנו היא מינימום סרבול ומקסימום שלווה.

שעון נוכחות

"שעון נוכחות? אבל אנחנו מחפשים מערכת ניהול לפרילנסרים!". נכון אתם צודקים. אבל כאשר העסק שלכם יגדל, אתם תמצאו בשעון הנוכחות עזר רב כאשר תוכלו לעקוב אחר שעות העבודה של כל אחד מן העובדים.

לעת עתה, נשמח לעניין אתכם גם בסטופר משוכלל שיכול לספק לכם מידע חיוני באשר למשך הזמן שהקדשתם לכל לקוח ולקוח. האם ההכנסה מהלקוח משתלמת? או שמא אתם מקדישים זמן רב מדי ובדרך שוכחים מלקוחות נוספים?

נשמח לספר לכם על השירות שלנו!

וכל זאת רק על קצה המזלג. פרומובוקס היא מערכת ניהול לפרילנסרים שיכולה להעניק מגוון רחב של פתרונות עסקיים במחירים נמוכים ועם אינספור שיפורים ושדרוגים.

נשמח לספר לכם בהרחבה על המערכת ועל אפשרויות ההתאמה האישית. לפרטים נוספים התקשרו: 03-309440 או השאירו פניה באתר.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם