מערכת CRM למעצבי פנים

מערכת CRM למעצבי פנים

חיפשתם מערכת ניהול לעיצוב פנים?

Promobox מציעה פתרונות תוכנה המתאימים לחברות עיצוב פנים ופרילנסרים.

עם פרומובוקס תוכלו לתכנן במדויק את מהלכי העסק שלכם, לנהל את הלקוחות בצורה נכונה יותר, לקבל פניות ממתעניינים חדשים, ולהתבונן על פעילותו הכלכלית של החברה / העסק מתוך מבט כולל או בירידה לרזולוציות הקטנות ביותר.

איך פרומובוקס מתאימה למעצבי פנים?

עקב האכילס של רבות מחברות ה-CRM הקיימות כיום בשוק, היא בכך שהן אינן מאפשרות להתאים את עצמן באופן אישי לצורכי העסק.

בדיוק מן הסיבה הזו, פרומובוקס תוכננה כדי לספק את הקסטומיזציה האישית ביותר, עד לפרטים דוגמת הז'רגון המקצועי של העסק והסלנג הפנימי של המשרד.

תחום עיצוב הפנים לא מתרכז אך ורק בביצוע מהפך לחלל הבית או המשרד. על מעצב הפנים לקחת בחשבון מגוון רחב של היבטים שונים שונים המסתמכים בסופו של דבר תחת ההגדרה של ניהול פרויקט. להלן מספר היבטים שונים שעליהם פרומובוקס עונה, ושיכולים לייעל את ההתנהלות השוטפת:

ניהול ספקים

כדי להפוך את החזון למציאות, צריך לדעת כיצד לנהל ספקים באופן נכון ומושכל.

אם אתם מוצאים את עצמכם לא אחת, טובעים תחת עומס המידע מניהול הספקים לפרויקט, בפרומובוקס תוכלו לרכז את כולם תחת מערכת ניהול מתקדמת ופשוטה לתפעול.

החל מצבעים, דרך קבלני שיפוץ ועד לחנויות ריהוט – את כולם תוכלו לשלב באופן חכם ונכון במערכת ניהול למעצבי פנים וכך גם לצוות אותם לתוך הפרויקט שלכם.

ניהול לידים

אבל בואו נלך רגע אחורה; מה בנוגע לצמיחת העסק שלכם? מה בנוגע לרגע שבו ליד מחליט להשאיר לכם פניה או ליצור אתכם קשר טלפוני?

בכל מה שנוגע לניהול לקוחות ופניות חדשות, חשוב שתהיה לצדכם מערכת ממוחשבת בה תוכלו לתעד את כלל התהליך. סדר וארגון הם כלי חשוב להצלחתו של כל עסק צומח. תוכלו לארגן את הפניות כך שיגיעו לתוך מערכת CRM המחולקת לטבלאות: לידים שהגיעו מהאתר, לידים שהגיעו מקידום ממומן ולידים שיצרו קשר טלפוני.

הלידים ייכנסו אוטומטית אל המערכת, ומשם תוכלו להמשיך את התהליך ולהכניס פרטים נוספים דוגמת רצונותיו של הלקוח, היקף הפרויקט, פרטים אישיים שונים שתדלו מתוך שיחת הטלפון ועוד. באשר ללידים המגיעים מתוך שיחה טלפונית, תוכלו בלחיצת כפתור אחת להיכנס למערכת ההזנה הידנית ללידים וכך לסדר את הפניות הטלפוניות לצדן של פניות נוספות שנכנסו אוטומטית.

ניהול מכירות

וודאי שלא כל ליד הופך ללקוח משלם באופן מידי, ומרבית הסיכויים שתצטרכו להפעיל עליהם מהלכים מכירתיים שונים.

כדי שהלידים לא יפלו בין הכיסאות, מומלץ להשתמש במערכת ניהול המכירות שלנו שמאפשרת לעקוב אחר סטטוס הליד. תוכלו אף לסדר את הסטטוסים באופן המותאם אישית לצורכי העסק.

ניהול לקוחות

הלידים הפכו ללקוחות משלמים? זה הזמן להתחיל ולנהל אותם באופן נכון ושיטתי.

אפשרויות התיעוד של פרומובוקס יאפשרו לכם לציין את ההעדפות העיצוביות של הלקוחות, את מיקומי הפרויקט, ולתעדף את האופן שבו המשימות השונות יבוצעו.

צרו איתנו קשר

רוצים לדעת עוד כיצד לשפר ולייעל את העסק לעיצוב פנים?

בפרומובוקס אנו מספקים יכולות התאמה אישית מן הגבוהות בשוק. אנחנו מאמינים במוצר שלנו ונשמח להעניק לכם תקופת ניסיון ללא עלות.

לפרטים נוספים השאירו לנו פניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם