מערכת CRM לסוכנויות טיולים

מערכת CRM לסוכנויות טיולים

מחפשים מערכת ניהול לסוכנות טיולים?

ניהול קשרי לקוחות הוא הביס לכל עסק בר-קיימא וסוכנות טיולים איננה יוצאת מן הכלל.

ב-Promobox שמנו לעצמנו מטה לספק לכל עסק ועסק, גדול וקטן כאחד ובכל נישה, את הכלים היעילים והפונקציונליים ביותר כדי להרחיב את העסק, לייעל אותו, לחסוך בעלויות, להגדיל מכירות ולהבטיח שביעות רצון מצד כל הלקוחות.

כל השירות הנדרשים במקום אחד

אתם יכולים להיות סוכנות שמוציאה לטיולים בארץ, ואתם יכולים להיות כזו שעיקר או כלל פעילותה הוא בחו"ל; מה שבטוח הוא, שיש לא מעט היבטים שונים שמוטב לעשות בהם סדר, כדי להבטיח עבודה יעילה ואיכותית.

תעשיית התיירות כוללת בתוכה אינספור הוצאות. בואו ונדגים זאת רגע על טיול בארץ – האם אנחנו מתכוונים להוציא אוטובוס? הרי שעלינו להזמין אותו מראש. ומה באשר למספר האנשים? ומה באשר לביטוח של כלל הנוסעים? לכך מתלוות גם הוצאות נוספות בדרך דוגמת מסעדות בהן נקבעות העצירות מראש, אטרקציות שיש לשלם, מדריכי טיולים אותם יש להפעיל ועוד.

אבל בואו נלך רגע אפילו יותר להתחלה: צריך לדעת לסגור את הלקוחות ולהגיע למכסה הרצויה. כמובן שכל מה שסיפרנו כאן הוא רק על קצה המזלג, ולכך יש להוסיף עוד מגוון היבטים שונים שנוגעים לכל ניהול עסק לרבות פעולות חשבונאיות שונות, גבייה, ניהול עובדים, צוותי שירות לקוחות ומכירה.

כמערכת CRM עם אפשרויות התאמה אישית, פרומובוקס שמה לעצמה למטרה לסייע לכל עסק ועסק בניהול נכון ושקוף יותר.

מערכת ניהול מכירות

זה מתחיל מהרגע שבו פונים אליכם לסוכנות כדי לקבל פרטים נוספים על טיולים, או לשמוע על חבילות הטיולים שקיימות.

בפרומובוקס תוכלו להרכיב חבילות ולהנגיש אותן לצוותי המכירה. צוותי המכירה יוכלו לספק למתעניינים את כל הפרטים הנדרשים מבלי להסס, וברגע שבו נסגרה עסקה, לבצע העברה ישירה לטיפול מחלקת שירות הלקוחות.

אם נקביל את לתחום התיירות, הרי שמוקד המכירות שלכם יעביר את המשך הטיפול אל המחלקה שמטרתה להתחיל בארגון הטיול ובשמירת המקומות בהתאם למספר המטיילים שזה עתה הצטרפו.

מערכת קבלת וניהול לידים

אולי קפצנו קצת יותר מדי מוקדם לחלק של המכירות. מה עושים בנוגע לשלב שבו הלידים מתקבלים מלכתחילה?

הרי ייתכן מאוד שהפניות לעסק שלכם הגיעו מתוך אתר האינטרנט, מתוך פרסום בפייסבוק או אפילו מהתקשרות טלפונית ישירה עם המוקד. במקרים בהם הלידים הגיעו ממקורות אינטרנטיים, פרומובוקס יכולה לספק מענה כולל ולקלוט את הפניות הישר אל תוך טבלה מסודרת שמארגנת אותן בעמודות המתאימות לאפיקי השיווק. כך תדעו מה הם הלידים שהגיעו מתוך אתר האינטרנט, מה הם הלידים שבאו מתוך הרשתות החברתיות וכן הלאה.

למה שנצטרך לדעת את זה? מרבית הסיכויים שכסוכנות טיולים אתם משווקים את עצמכם בלא מעט דרכים. מומלץ מאוד לדעת מה הם הלידים האיכותיים ביותר. ייתכן מאוד שתגלו שהלידים מהפייסבוק פחות איכותיים מהאתר ולהפך. זה יעזור לכם להבין היכן להשקיע את תקציבי הפרסום, וכך להתייעל ולחסוך בעלויות שוטפות.

באשר ללידים שמגיעים טלפונית, נציגי המוקד יכולים להטמיע אותם במערכת בלחיצת כפתור אחת, ולהתחיל ולמלא פרטים מלאים אודות הפונים. הכל פשוט וקל והכי חשוב – עובר במידית אל עבר מחלקת שירות הלקוחות.

ניהול ספקים

פרומובוקס מציעה מערכת קלה ואינטואיטיבית לניהול ספקים. זהו היבט משמעותי כאשר מחפשים מערכת CRM לסוכנויות טיולים שכן ישנן לא מעט הוצאות שונות שמתלוות לטיול החל מתשלום למסעדות, דרך תשלום כניסה לאתרי טבע שונים ועד להוצאות על ביטוחים, אוטובוסים, לוגיסטיקה ועוד.

תוכלו להכניס את הספקים שלכם בקלות אל המערכת, ולהתחיל ולקבל מידע מקיף אודות ניהול העסק שלכם.

מערכות חשבונאיות וגבייה

אינטגרציה מלאה בין המערכות אל עבר מערכות החשבונאות שלכם והגבייה. תוכלו לגבות מן הלקוחות באותו הרגע במסגרת מחלקת המכירות, או לחילופין להעביר את השרביט הלאה אל המחלקה הנכונה.

כמו כן, מחלקות החשבונאות יוכלו לקבל פירוט כולל של העסקאות מבלי שיבקשו לקבל את המידע מן הצוותים השונים בסוכנות.

דברו איתנו

יש היבט מסוים שלא נגענו בו וחסר לכם?

זה בסדר גמור, פרומובוקס היא מערכת שיודעת להתאים את עצמה לצורכי העסק שלכם.

נשמח לספר לכם עוד על המערכת שלנו ולתת לכם להתנסות בה ממש בכוחות עצמכם!

חיפשתם מערכת CRM לסוכנויות טיולים? מצאתם את פרומובוקס לעסקים.

תגובות

דברו איתנו

הנצי"ב 16, תל אביב-יפו, מיקוד

סגירת תפריט

בואו נצא לדרך - 7 ימי נסיון בחינם